Beklenmeyen Güzellik Torino

Vizeyi her zaman İtalya'dan alırım. Son vize aldığımda hiç bilet bulamıyordum. Roma ve Milano biletleri tükenmişti. Sadece Torino'ya bilet vardı. İsteksiz bir şekilde bileti aldım.

Şehrin etrafı dağlarla çevrili. E tabi ülkenin en kuzeyindeyizŞehrin etrafı dağlarla çevrili. E tabi ülkenin en kuzeyindeyiz.

Vardığımızda Torino'yu hepimiz çok beğendik (annem, eşim). Geniş meydanları, muhteşem müzeleri, buram buram tarih kokan sokakları... Tekrar gitmek için can attığım yerlerden birisi. Roma'ya gidenler bilir. Her yer turist dolu. Adım atacak yer yok. Torino ise tam tersi! Turiste rastlamak çok zor. Ben İtalya'ya gideceklere tavsiye ediyorum. Mutlaka görülecek şehirler arasında olmalı Torino...

Annemle beraber eski bir pasajdaAnnemle beraber eski bir pasajda

Avrupa'da en sevdiğim şey Aperol Spritz isimli kokteyli içmek ve Brüksel usulü midye yemek. Torino'da da bolca onu yaptım.

Mumyaseverler, Torino'daki Mısır Müzesi'ni gezmeyi unutmayın. Şehrin tam merkezinde yer alıyor.

Ayrıca şehir çok ucuz. Her cebe uygun alışveriş imkanı var. Chanel, LV, Hermes mağazaları bir tarafta, çeşitli italyan butikleri bir tarafta. Ben kızıma 99 Euro'ya bir bebek arabası aldım (bizimki yolda kayboldu) hala onu kullanıyoruz. Çocuklar için de çok güzel mağazaların olduğunu eklemeliyim.

sezenchik@hotmail.com

[email protected]

Burada bebekli bir annenin gezi notlarını bulacaksınız...