BURGAZ GÜNLÜĞÜ

Bu yazı Gezimanya üyesi burak1907 tarafından yazılmıştır. Yazılarınızı sitemizde yayınlamak isterseniz üye olabilirsiniz.

Arkadaşlar öncelikle bu siteye yazdığım ilk hikayem... Şu ana kadar 3 yur dışı deneyimim oldu; İngiltere, Bangkok ve son olarak da yeni geldiğim Burgaz.

10 Haziran itibariyle 2 arkadaş Bulgaristan'a gittik. Seçme nedenimiz hem ekonomik olarak düşük olucağı hem de çok iyi eğlenebileceğimizdi. Eğlence konusunda sıkıntı olmadı dedikleri kadar var gerçekten. Ama ekonomik mı tartışılır (babam sağolsun para yollamasaydı bitmiştik).

Burgaz

Öncelikle Burgaz'da inip Nessebar'a doğru otobüsle yola cıktık. 1 saatin ardından Sunny Beach'teydik. Gunduzlerı sakın bır yer olduğunu duymustum o yüzden yadırgamadım ortamı. Otelımızı bookıng.com vasıtasıyla bulmuştuk ve gidip yerlestık. Otele ıkı kışı toplam 1500 TL verdik 8 gece için. Gunduzleri plajda guneslenıp geceleri eglencının doruklarına çıkma hayalımızı gerceklestırecegımız ılk gece gördüklerimiz yüzümüzü dusurdu : ) Bir biranın 10 leva, şişe açtırmanın 120 leva olması bızım ayırdığımız butcenın uzerınde ıdı.

Burgaz-1
Fotoğraf: www.trainsonthebrain.com

Burgaz şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Otel yerine ev kiralamak isterseniz Studio Betty, My cosy place, Homestay By the market güzel bir seçim olacaktır. Bunlardan en iyileri Апартамент Мавридис, Tvarditsa Apartment, Студио в център Бургас- Мимоза. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz old castle, Уютно студио в центъра на Бургас, Hotel Prestige gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Old House, A16 Hostel, Arena rooms tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Burgaz aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Günlük en fazla 60 leva harcarsınız diyenlere sesleniyorum : ) 6 bira içip gunu tamamlamak mı soledıgınız? Sabah kahvaltısını kışı bası 15 leva'ya aksam yemegını de 20 leva'ya hallettık.

Gunduzleri plajda kişi bası 40 leva falan rahat harcadık. Bırası, patatesı, tostu derken aksam kişi bası 5 bira içseniz 50 leva odersınız. Şişeyi soylemıyorum bile. Bunun taksısı var ustelık otele ulaşım ıcın.

Bazı mekanlara gırıs de ucretlı ustelık. Ucuza mal olucak olan tatıl, 8 gunde bize 5500 TL'ye mal oldu ve dondugumde babam siz Amerıka'ya mı gıttınız Bulgarıstan'a mı dedı : )

Somestrda İngıletere'de bıle 4000 TL harcamışken bu rakam içime oturdu. Tayland tatilimi detaylarıyla yazacağım, o rüya gıbı tatıl 3-5 satırda anlatılmaz. 16 gunluk tatılde 5100 TL harcadım. Şu harcadığım parayı çıkarmam ıcın çalışmam gerekecek.