Çocukla Çeşme Tatili

Herkese selamlar! Sizlere Çeşme tatilinde yaşadığım olumlu-olumsuz deneyimleri yazacağım bugün. Bu sene yaz tatilimizin ilk durağı İzmir'in Çeşme ilçesiydi. Ilıca'da yer alan 7800 isimli oteli tercih ettik. En rüzgarlı bölgeyi seçtiğimizi otele varınca anladık.

Odamızın manzarası 7800 Otel

Otelimiz çok şık ve kaliteliydi. Çocuklu ailelere tavsiye edebilirim. Biz çocukla bir sıkıntı yaşamadık. Her şey dahil konsepti gibi düşünmeyin. Sakin bir otel. Animasyon ve şov beklemeyin. Öğlen saatlerinde hareket başlıyor, müzik seven aileler tercih edebilir.

Otelimiz Çeşme merkeze çok yakındı. Çeşme Marina'yı eminim hepiniz çok beğeneceksiniz. Akşam yürüyüşleri muhteşem oluyor burada.

Balık severler Marina'da bulunan Şerefe Balık Restoranı'na mutlaka uğrasınlar. Meze ve ara sıcak seçeneklerine inanamayacaksınız. Yediğimiz her şey muhteşemdi. Kalamar ızgara ve balık Adana'yı mutlaka deneyin. Ayrıca mekandaki eşyalar (tabak, çatal vs.) 1970'li yıllardan kalma. O da beğendiğim bir diğer ayrıntıydı.

Marina Şerefe Restoran

Bebeğiniz sıkılırsa onu Marina'nın diğer ucundaki lunaparka götürebilirsiniz. Kızımın çok eğlendiğini hatırlıyorum. Yaz boyunca Hayal Kahvesi'nde ünlü sanatçıların konserleri düzenleniyor. Her çarşamba Yaşar sahnede mesela. Biz Yaşar'ı dinlemeye gittik ve oldukça keyif aldık.

Biraz da Alaçatı'dan bahsetmek istiyorum. Tarihseverler mutlaka çok sevecektir burayı. Eski sokaklar, tarih kokan evler muhteşem. Bu bölgeyi bebek arabasıyla gezmek biraz zor oldu. Dar sokaklar ve arnavut kaldırımları bizi biraz rahatsız etti açıkçası. Çocuksuz aileler için daha ideal bir yer. Burada bulunan oteller butik tarzda. Otelde fazla vakit geçirmek istemeyenler tercih edebilirler.

Alaçatı'da Tuval Restoran'ı çok sevdik. Ambiyans ve çalan müzikler harikaydı. En önemlisi ne yediysek hepsi muhteşemdi. Ege otlarından oluşan tabağı şiddetle tavsiye ediyorum.

Tuval Restoran - Ege otları

Yol boyunca eski binaların içine yapılmış kafe ve restoranlar var. Gece eğlencesinin bol olduğu bir ortam. Birçok butik, hediyelik eşyacı, antikacı mevcut. Çok sıcak bir ortam.

İyi tatiller!

sezenchik@hotmail.com

[email protected]

Burada bebekli bir annenin gezi notlarını bulacaksınız...