“EN”LERİN KENTİ: DUBAİ (2. BÖLÜM)

201227 Haz 2014Gezi Notu
Gül GümüşGül GümüşGezgin27 Haz 201420120 Yorum

Yapay palmiye adasının ucunda bulunan Atlantis'e yolculuğumuz…

Dubai

Dubai-1

Ulaşmak için çaktırmadan bir sualtı tüneline dalıp çıkıyoruz. Atlantis'te kocaman bir aqua park bulunmakta, biz buraya günün sonunda ulaştığımız için içeriye giriş kapanmıştı ancak kesinlikle eğlenilmesi gereken bir yer : )

Dubai-2

Atlantis içerisinde dev bir akvaryum bulunmakta; akvaryum deyip geçmeyin sadece burayı gezmek bile oldukça vakit alıyor. Hem dinlenmek hem de daha rahat izleme için yerde minderler bulunuyor.

Dubai-3
Denizanaları

Dubai şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Keys Please Holiday Homes - Shams 4 - JBR, OkDubaiApartments- Daisy Dubai Marina, Dubai Apartments JBR Sadaf. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Smana Hotel Al Riqa, Somewhere Hotel Apartment gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Ibis Al Rigga, Rimal 3 Residence - JBR, Royal Plaza Hotel Apartments tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Dubai aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Dubai-4

Koca koca balıklar insanın üstüne üstüne gelirken insan bir an ürperiyor.

Dubai-5

Tamamını fotoğraf karesine sığdıramadığımız dev akvaryum kim bilir benim kaç katımdır.

Dubai-6

Şehrin çok büyük bir kısmı gökdelenlerle kaplı olsa da tabii ki eski yerleşim yerleri de mevcut. Bizim Kapalıçarşı’yı andıran bir çarşısı bulunmakta hem de bizim buradaki esnafa oldukça benzer insanlar var burada : ) Hediyelik eşyalarımızın bir kısmını buradan aldık. İpek şallar, kaftanlar, kara çarşaflar pek çok şey var burada…

Dubai-7

İşimiz bitince sandal tipi bir araçla kanalın karşısına geçiyoruz. Şehir merkezi oldukça geniş…

Dubai-8

Biz kılık kıyafet konusunda hiçbir sorun yaşamadık ancak bir alışveriş merkezi girişinde biraz kapalı giyinmek gerektiğine dair böyle bir uyarı mevcuttu. Ancak buna takılan kimseyi görmedim.