HANAGAE SAHİLİ (하나개 해수욕장)

184030 Eyl 2016Gezi Notu
Ece YıldırımEce YıldırımGezgin30 Eyl 201618400 Yorum

Hanagae Sahili, Muuido Adası'nın en ünlü ve uzun sahili. Giriş ücreti yetişkinlere 2000 won, 13 yaş altına 1000 won... Karşılaşacağınız manzara ve atmosferden dolayı çok büyük bir para değil bana göre. Giriş kısmında ilerlerken birçok deniz ürünü lokantası var.

Maalesef kalabalık bir grup değilseniz yiyecek bir şey almak gerçekten zor. Fiyatlar set menü gibi ve 90.000 won’lardan başlıyor... Bu sahilde kalabileceğiniz bungalov tarzı evcikler var; at sürmek, güneşlenmek, denize girmek ve daha yazamadığım birçok aktiviteyi yapabilirsiniz.

Güney Kore

Güney Kore-1

2 tane kore draması içinde bu sahil ve sahilde bulunan bir ev kullanılmış. 2003 yapımı “Stairway to Heaven (Cennete Uzanan Merdiven)” , 2007 yapımı “Get Karl! Oh Soo Jung” (bu diziyi merak edip izledim romantik drama sevenlere tavsiye ederim). Silmido filminin çekildiği sahile gitme fırsatım olmadı malesef... Feribota yetişeceğimiz için sahilde çok kısa zaman geçirebildik. Hava soğuk olduğu için kimsecikler yoktu. Sahil tamamen bize aitti..

Güney Kore-2

İlk başta sahilde ne yaparız diyordum. Sabahki bulutlu havadan dolayı ama akşamüzeri şahane bir günbatımını buradan izlemek kısmet oldu. Klara’ya iyi ki ısrar etmişssinde buraya gelmişiz dedim... Feribota yetişmek için tekrar otobüsü bekledik... Zaten bizi bırakan araç geldi :) Gün batımının devamını feribottan izledik ... Dediğim gibi gördüğüm en iyi günbatımlarından biriydi.... Muuido Adası maceramız böyle bitti... Birdaha uzun süre Kore’de kalırsam kesinlikle tekrar gideceğim bir yer!!! Yolunuz Kore’ye düşerse herkesin gittiği klasik yerlerdense az bilinen yerleri tercih edin derim ;) Sevgiler ...