HARİKA KAR MANZARALARI EŞLİĞİNDE HALLSTATT

Masaüstüne arka plan yaptığımız yerlerden birine gitme şansımız oldu. Baharda gitmeyi düşünürken karla kaplı halini de görelim dedik. Hallstatt, Münih'ten birçok farklı şekilde ulaşılabilen bir köy.

Hallstatt

Biz giderken tren ve tekne ile ulaştık, dönerken ise otobüs kullanarak köyden ayrıldık. Fiyat ve vakit farkı olmuyor, gidiş ve geliş şekli tamamen tercih meselesi. Bizce ikisini de denemekte fayda var.

Hallstatt-1

Hallstatt, UNESCO'nun koruması altında ve 795 kişilik bir nüfusa sahip. Hallstatt'ta aynı zamanda dünyanın en eski tuz madeni de bulunmakta fakat biz gittiğimizde ziyarete kapalıydı.

Hallstatt şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Ferienwohnung Aschauer, Appartement Fallnhauser, Loft am See. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Ferienhaus Sumatingerweg, Haus Höll Herta gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Ferienwohnung Cijan, Pear Tree House, Apartment Luise tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Hallstatt aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Hallstatt-2

Bu köyün Çin'in Guangdong eyaletinde bir de kopyası bulunmakta. Var olan Asyalı turist sayısının çokluğunu ancak buna bağlayabildik.

Hallstatt-3

Pansiyon olarak Gruner Anger'de kaldık. Sabah kahvaltısı dahildi ve temizdi. Bu anlamda herkese önerebilirim. Gitmişken yerel göllerden çıkan balıkların da tadına bakmanızı öneririm. Brauhaus'ta yediğimiz Almanca adı "Saibling" olan bir alabalık türü en lezzetlisiydi. Sizi kendini fazlası ile anlatan fotoğraflara bırakıyorum...

Hallstatt-4

Hallstatt-5

Hallstatt-6

Hallstatt-7

Goksu Koksoy

Hem bir mimar hem bir ogrenci olarak gezmeye asigim ve vakit buldukca blogum olan www.fromdasegg.com'a yazmaktan buyuk zevk aliyorum,

Ahmet Kandemir kullanıcısının resmi
Ahmet Kandemir
Cts, 11/29/2014 - 23:52
Gerçekten harika bir yere benziyor.