HARİKA KAR MANZARALARI EŞLİĞİNDE HALLSTATT

394428 Kas 2014Gezi Notu
Goksu KoksoyGoksu KoksoyGezgin28 Kas 201439441 Yorum

Masaüstüne arka plan yaptığımız yerlerden birine gitme şansımız oldu. Baharda gitmeyi düşünürken karla kaplı halini de görelim dedik. Hallstatt, Münih'ten birçok farklı şekilde ulaşılabilen bir köy.

Hallstatt

Biz giderken tren ve tekne ile ulaştık, dönerken ise otobüs kullanarak köyden ayrıldık. Fiyat ve vakit farkı olmuyor, gidiş ve geliş şekli tamamen tercih meselesi. Bizce ikisini de denemekte fayda var.

Paket turlarda kaçırılmaması gereken en güncel ve ekonomik kampanyalar şöyle: Bansko Kayak Turu – 1 Gece Bedava, Bansko Kayak Turu – Ücretsiz Kayak Eğitimi, Lapland Turu - Son dakika 200 Euro indirim, %25 indirimli Prag Turu, Sicilya & Malta Turu – Son dakika %5 indirim, Belgrad Turu - %25 indirim , Prag Turu 14 Şubat Özel – Son Dakika %5 İndirim

Hallstatt-1

Hallstatt, UNESCO'nun koruması altında ve 795 kişilik bir nüfusa sahip. Hallstatt'ta aynı zamanda dünyanın en eski tuz madeni de bulunmakta fakat biz gittiğimizde ziyarete kapalıydı.

Hallstatt şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Ferienwohnung Aschauer, Appartement Fallnhauser, Apartment Luise. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Pear Tree House, Gasthof Pension Hirlatz gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Gasthof Bergfried, Cafe Restaurant zum Mühlbach, Pension Sarstein tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Hallstatt aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Hallstatt-2

Bu köyün Çin'in Guangdong eyaletinde bir de kopyası bulunmakta. Var olan Asyalı turist sayısının çokluğunu ancak buna bağlayabildik.

Hallstatt-3

Pansiyon olarak Gruner Anger'de kaldık. Sabah kahvaltısı dahildi ve temizdi. Bu anlamda herkese önerebilirim. Gitmişken yerel göllerden çıkan balıkların da tadına bakmanızı öneririm. Brauhaus'ta yediğimiz Almanca adı "Saibling" olan bir alabalık türü en lezzetlisiydi. Sizi kendini fazlası ile anlatan fotoğraflara bırakıyorum...

Hallstatt-4

Hallstatt-5

Hallstatt-6

Hallstatt-7

Hallstatt şehrini rahat ve hızlı gezmenin yolu yerel turlara ve turistik noktalarda önceden yerinizi ayırtmak. Bu şehir için önerdiğimiz deneyimler şöyle; Müzik ve Tuz Maden Tour Ses (83 €), Salzburg Gönderen: Hallstatt Özel Tur (500 €), Silent Night Oberndorf Noel Salzburg Eve Tur (45 €), Atlı kızak Ride ile 8 saatlik Tour: Salzburg (74 €). Bu şehirdeki tüm turları görmek için tıklayın.