HAYDİ BOZCAADA'YA

Bu yazı Gezimanya üyesi Gülderen Başkan tarafından yazılmıştır. Yazılarınızı sitemizde yayınlamak isterseniz üye olabilirsiniz.

Bozcaada'yı çok severim. Eminim benim gibi çok seven de vardır. Bu sene ilk kez kızım ile ziyaret ettik adayı. Çok da keyifli oldu.

Bozcaada

Öncelikle merkezde kalmak isteyenler için Hanımeli Butik Otel'i kesinlikle tavsiye ederim. Genç evli çiftin işlettikleri otelin kahvaltısı muhteşem. Türlü türlü reçellerin süslediği kahvaltıyı yapmadan çıkmayın. Hatta dönüşte almanız için reçeller güzel hediye seçenekleri arasında.

Bozcaada-1

Benim favori reçelim gelincik reçeli ve karpuz kabuğu reçeli. Domates reçeli de ilginç.

Bozcaada şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en çok tavsiye edilenleri Aspava Butik Otel, Vitis Otel Bozcaada, Ebruli Otel. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Adamarin Otel, Vitis Otel Bozcaada, Ebruli Otel. gibi otelleri tercih edebilir ya da en yüksek indirime sahip olanları merak ediyorsanız Posthane Otel Bozcaada, Adamarin Terrace Otel, Garden Ada Butik tesislerini incelebilirsiniz.

Bozcaada otellerini Tatilsepeti.com üzerinden incelemek için tıklayın.
Bozcaada otellerini Jolly Tur üzerinden incelemek için tıklayın.

Çiçek Pastanesi'nden gelincik şerbeti denenmeli ve damla sakızlı kurabiye alınmalı.

Bozcaada-2

Yine damla sakızlı türk kahvesi mutlaka içilmeli.

Bozcaada-3

Akşam zeytinyağlı ve deniz mahsülleri denenmeli. Tabi ki şarap olmazsa olmazı :)

Rum sokakları ayrı bir keyif.

Bozcaada-4

Ayazma Plajı'nın soğuk ama tertemiz suyunda denize girmeden olmaz. Hatta Akvaryum Koyu da denenmeli.

Bozcaada-5

Ayrıca sokaklarda el yapımı güzel incik boncuklar var. Meraklıları için güzel şeyler var.

Tadı damağımda kaldı diyebilirim.

Bir de hatırlatma! Adaya araba ile gidenler için; araba kullanımı zor. Ulaşım minübüs ve taksiler ile çok daha rahat.