İKİ GEZGİNİN FLORIDA MACERASI

304605 Ara 2013Gezi Notu
OZAN İŞCANOZAN İŞCANGezgin05 Ara 201330461 Yorum

NYC macerası sonrası Florida’da yeniden birlikteyiz. NYC’den Miami uçağımız saat 20:30’da.

Rotamız trenle Jamaica center ve air train ile JFK airport. 24:00 civarı Miami'ye indik ve arkadaşlarımızla buluştuk. Birşeyler atıştırıp 6 yıldır görüşemediğimiz arkadaşlarımızla koyu bir muhabbet sonrası gözler ağırlaşır. İlk gece tahmin edersiniz ki doğruca uykuJ

Miami’deki ilk günümüzde Vanderbilt beach öğle yemeği Red Lobster'da deniz mahsülleri keyfi.
Miami (Florida)

Bir sonraki gün Sanibel Island,Cape Coral, Marco Island, Öğle yemeği;  red lobsterda yiyemediklerimizi paket yapmıştık bugüne kısmetmiş.
Miami (Florida)-1

Miami (Florida)-2

Miami (Florida)-3

Miami’deki ikinci günümüzde Naples, Everglades ulusal parkını gezdik. Öğle yemeğimiz ise sushi restaurant’ta idi.
Miami (Florida)-4

Miami (Florida) şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Roam Miami, Brickell Residence, Direct Water View - The Grand Bay View 2 bedroom. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Churchill Suites Miami Brickell - One Broadway, Four Seasons Hotel Miami gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Cambria Suites Miami Airport Blue Lagoon, Miami Marriott Biscayne Bay, Casa Niña tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Miami (Florida) aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Miami (Florida)-5

Miami (Florida)-6

Miami’ye veda zamanı geldi. Ama Miami ile vedalaşmadan önce biraz alışveriş yapalım dedik. Seyahatimizin dokuzuncu gününü alışverişe ayırdık.  Önce alışveriş ve sonrasında cafe BRIO'da güzel bir akşam yemeğiJ
Miami (Florida)-7

Miami (Florida)-8

Gezimizin son gününde sabah 9 uçağıyla Newyork JFK havalanına gittik. İstanbul uçağımız 5′te. Havaalanında oyalanacağız derken terminal 2 ye inerken asansörde kaldık. Tam macerasız herşey yolunda gitti derken meğerse sonunda yaşayacakmışız. 5 Meksikalı, 2 Japon, 2 Amerikalı zenci, 2 beyaz Amerikalı ve 2 Türk asansörde 30 dk.  kaldık. NYPD seferber oldu, demek şimdiye kadar kimse kalmamıştı. Neyse Meksikalıların neşesi tüm stresimizi aldı götürdü. Tabi sürekli shit fuck vs diye söylenen yaşlı Amerikalıyı saymazsak…

Herşey çok güzeldi rüya gibiydi. Özellikle Hakan ve İremgül'e çok teşekkür ediyoruz. Hala ya siz nasıl gittiniz diyenlere uçakla diye espriyi patlatıyorum.. İmkansız yoktur isteyin yeter. İyi de parayı nerden bulucaz diyenlere şöyle bir cevap vermek istiyoruz. Eşimle ikimiz sigara içsek ve arada barlara gitsek ayda ortalama 300-400TL yapar, yılda 4bin yapar yani biz hem sağlıklı yaşıyor hemde gezmiş oluyoruz.. Tabi turizmci olmanın faydaları da var mesela nereden ucuz konaklama ve uçuşları bulabileceğimizi biliyoruz. Yani akıllı harcama diyoruz biz buna… Hayat kısa yaşayın akıllıca…başka bir seyahatte buluşmak üzere hoşçakalın.