KARADENİZ KIYISINDA SAKİN BİR YER POMORIE

93226 Şub 2017Gezi Notu
turker.tukucturker.tukucGezgin26 Şub 20179320 Yorum

Burgaz’ı arkamızda bırakarak ve Karadeniz’i sağımıza alarak yolumuza devam ediyoruz. Meşhur Burgaz Hava Alanı'nı geçtikten sonra ilk durağımız, birçok kişi tarafından bilinmeyen Pomorie…

Burgaz

Burası, kafa dinlemek isteyen, sakin bir yer hayali kuran Bulgar vatandaşları ve yabancı misafirler için ideal bir yer. Bunun yanında, meşhur Tuz Gölü'nün oluşturduğu ve çeşitli hastalıklara iyi geldiği söylenen Tuz Müzesi'nden başkaca bir özelliği de yok.

Burgaz-1

Ancak yine de görmek gerekir mi? Evet gerekir…

Burgaz şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Apartment Breza, Edrev Apartment, Sunny Apartment. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Apartment Kosmos, Apartment Patriarh Evtimiy gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Oazis Apartment, Sea Garden Burgas, Apartment Alyosha tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Burgaz aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Burgaz-2

Bizim Altınoluk, Ören gibi sakin tatil yerlerimizden biri. Bir de kendi adıyla meşhur, Pomorie Şarapları var ki, ancak kış günlerinde, içine ayva dilimleri doğranarak ısıtılmış, sıcak şarap hali gerçekten doyumsuz.

Burgaz-3

Burgaz şehrini rahat ve hızlı gezmenin yolu yerel turlara ve turistik noktalarda önceden yerinizi ayırtmak. Bu şehir için önerdiğimiz deneyimler şöyle; Varna Özel Yarım Gün Yürüyüş Turu (68 €), Sunny Beach: Bulgaristan Doğa Ecotour Taste (59 €), Gizem Istranca: Sozopol tekne gezisi ile Safari (57 €). Bu şehirdeki tüm turları görmek için tıklayın.