KARAVANLA AMERİKA SEYAHATİ - 3. BÖLÜM

254603 Mar 2014Gezi Notu
Ridvan FilizRidvan FilizGezgin03 Mar 201425460 Yorum

Santa Barbara /  Refugio Beach State Park

Yorucu bir yolculuğun ardından Refugio Beach State Park’a geldik.

Los Angeles (Kaliforniya)

Park girişindeki Park Rangers kulübesinde kimse yok, ancak kulübenin camına ismimizi ve park yerimizin numarasını yazmışlar.

Los Angeles (Kaliforniya)-1

Kamp yeri Pasifik Okyanusu’nun kıyısında, palmiye ağaçlarının altında sakin bir yer.

Los Angeles (Kaliforniya)-2

Los Angeles (Kaliforniya) şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri VE Canal Adjacent Home, Urban Hollywood Celebrity Suite, VE Venice Circle 15. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Two Harbors, Millennium Biltmore Hotel gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz San Clemente, The BLVD Hotel & Suites, Great and Amazing Location in Miracle Mile tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Los Angeles (Kaliforniya) aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Biz tam karavanı park ettik, bir golf arabasıyla Park Ranger geldi. Kamp yerinin ücretini tahsil etti ve gitti.

Los Angeles (Kaliforniya)-3

Sahilde Amerika’nın hemen her yerinde olduğu gibi kimsecikler yok. Zaten buna gerek de yok.

Los Angeles (Kaliforniya)-4

Refugio State Park doğa olarak çok güzel bir yer, highway biraz yukarıdan geçtiği için pek duyulmuyor. Ancak hemen hemen hiç konforu yok, tuvaletleri pis ve bakımsız. Duşlar para ile ve attığınız para kadar sıcak su akıyor. Hava karardıktan sonra aydınlatma olmadığı için ya el feneri ile yolunuzu bulacaksınız ya da karavandan ayrılmayacaksınız. Bu durum bizim pek hoşumuza gitmedi.

Los Angeles (Kaliforniya)-5

Ama aynı şeyi Santa Barbara için söylemek mümkün değil.

Los Angeles (Kaliforniya)-6

Burası sahili, caddeleri ve mimarisi ile çok güzel bir şehir.

Los Angeles (Kaliforniya)-7

Santa Barbara Pier mutlaka görülmesi gereken bir yer.

Los Angeles (Kaliforniya)-8

Burası üzerine arabaların da park ettiği tahta iskelenin sonundaki Shellfish restoranı; deniz mahsullerini sevenlere çok güzel menüler sunuyor.