KARAVANLA AMERİKA SEYAHATİ - 4. BÖLÜM

278103 Mar 2014Gezi Notu
Ridvan FilizRidvan FilizGezgin03 Mar 201427810 Yorum

San Dimas / Western Rodeo

Siz hiç gerçek bir “Rodeo” gösterisi seyrettiniz mi bilmiyorum ama biz daha önce hiç görmemiştik. Seyahatimizi planlarken Los Angeles civarında bulunacağımız günlerde San Dimas’ta bir Western Days Rodeo Festivali’nin yapılacağını öğrendik. Rotamızı biraz değiştirerek bu etkinliği görmek istedik.

Los Angeles (Kaliforniya)

San Dimas’ın dışında Tex Shoemaker Arenası’nda yapılıyor. Biz karavanla gittik. Bizden başka karavan olmamasına rağmen bir park sorunu yaşamadık. Belki altından geçerken karavan bazı ağaçların dallarını kırdı ama gösterilen yere sorunsuz park ettik.

Los Angeles (Kaliforniya)-1

Çeşitli kategorilerde yarışmalar yapılıyor.

Los Angeles (Kaliforniya)-2
Bronc Riding

Los Angeles (Kaliforniya) şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Runway Apartment B202, One-Bedroom on Fielding Circle Apt 2443, Downtown LA Penthouse. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Palazzo Grove West Apt. #4-411, Palomar Los Angeles - Westwood, a Kimpton Hotel gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Runway Playa Vista Apt. B219, Loews Hollywood Hotel, FiGaro Suites tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Los Angeles (Kaliforniya) aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Los Angeles (Kaliforniya)-3
Bareback Bronc

Los Angeles (Kaliforniya)-4
Bull Riding

Los Angeles (Kaliforniya)-5

Yapılan tüm gösteriler birbirinden heyecanlı geçiyor. Hepimiz bu gösterileri büyük bir ilgiyle izledik.

Los Angeles (Kaliforniya)-6

Bu arada da video ve fotoğraflarla bu gösteriyi hatıralarımıza kaydettik.

Los Angeles (Kaliforniya)-7

Los Angeles (Kaliforniya)-8

Western Days Rodeo’yu izlemek için bir aile bileti aldık. İki yetişkin, iki çocuk için 49$ olan bu bilet; hem giriş için hem de Amerika’da yediğimiz en lezzetli hamburgerleri yapan “Carl’s Jr.”dan dört menü verdikleri için hiç de pahalı gelmedi.