KISA KISA KUŞADASI NOTLARI

Bu yazı Gezimanya üyesi Özgür Çağdaş tarafından yazılmıştır. Yazılarınızı sitemizde yayınlamak isterseniz üye olabilirsiniz.

Selçuk’tan Kuşadası’na doğru yola çıktık. Hemen Kuşadası girişinden genel manzarayı izleyip, sonra Kuşadası Marina’ya gittik. Marinanın hemen yanında insanlar yüzüyordu ve hava çok güzeldi.

Kuşadası

Kuşadası-1

Daha temiz ve güzel bir kumsal olduğu için Kuşadası merkez yerine Davutlar, Siteler sahiline de gidilebilir.

Kuşadası bölgesine uygun ulaşım yollarından biri de havayolu. En uygun fiyatlı uçak biletlerini görmek için tıklayın

Kuşadası oldukça turistik bir bölge, bu nedenle sahil boyunca çok çeşitli kafe ve restoran mevcut. Özellikle marina kısmında güzel manzaralı restoranlar yer alıyor.

Kuşadası şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en çok tavise edilenleri İlayda Avantgarde Hotel, Altınsaray Hotel, Amara Sealight Elite. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Erşah Otel, Royalton Inn Hotel Güzelçamlı, Gold Apart Hotel. gibi otelleri tercih edebilir ya da en yüksek indirime sahip olanları mereak ediyorsanız İnfinity By Yelken Hotel, My Aegean Star Hotel, Sealight Resort Hotel tesislerini incelebilirsiniz. Bir de Tatilsepeti.com'un Kuşadası aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Kuşadası-2

Kuşadası’nın gece hayatı da bir hayli canlı. Barlar Sokağı ve Kaleiçi bölgesinde barlar ve gece kulüpleri var. Yaz aylarında eğlenceli bir kalabalık oluyor.

Kuşadası-3

Kuşadası’nın merkezinde, Kuşadası’na adını da veren Güvercin Adası da yer alıyor. Önünde inanılmaz bir trafik olduğu ve devasa bir cruise gemisi geldiği için oraya hiç gidemedik. Hava kararmadan Davutlar’a gidip biraz yüzdük.

Davutlar sahiline lisede gidiyordum, bizim yaşımız için epey mekân vardı o zamanlar ve kumsalı da iyi bir kumdu. Bu gidişimde ise muhtemelen daha sezon açılmadığı için sahilde henüz mekân yoktu ve kumsal boştu.

Sahilde bizden başka yüzen kimse yoktu ama hava güzel diye girdik denize. Davutlar’ın ayağa taş batmayan güzel kumsalı hala yerli yerindeydi.

Akşam Bakkhos Otel'de (https://www.booking.com/hotel/tr/bakkhos-guesthouse.tr.html) kaldık. Kuşadası merkeze mesafeli ama çok çok güzel bir yerdi. Tam Asya/Afrika guesthouse tipinde yapılmış bir otel. Bahçelik alan içinde, havuzu da olan ve tüm gününüzü hamakta geçirebileceğiniz, çok rahat bir yerdi.

Kuşadası-4

Kuşadası-5

Kuşadası-6

Ertesi gün otelden çıkarken daha 100 metre bile gitmemişken 2 lastiğimiz birden patladı. Yolda inanılmaz sivri bir taş varmış. Hemen Fiat yol yardımı aradık. Çok iyi ilgilendiler, ben otele dönüp videolarla uğraşırken sağ olsun her şeyi hallettiler. Sonra doğruca Bodrum’a yola koyulduk.

Özgür Çağdaş kullanıcısının resmi

Özgür Çağdaş

- Boğaziçi Psikoloji Mezunu - Altın Portakal Film Festivaline 2007, Berlin Film Festivaline 2008 yılında davet edildi. - Pek çok TV projesinde çalıştı. (Kanal D ağırlıklı) - Pek çok firmanın projelerinde freelance olarak görev aldı (Vodafone, McDonald’s, P&G vs) - 2011 yılından beri seyahat ağırlıklı stock video çekiyor, 2015 mart ayı...