LİNDAU'DA GEZİLECEK YERLER

554524 Mar 2015Gezi Notu
user-profileCeren-Murat Turgut24 Mar 201555451 Yorum

Lindau, Almanya'nın güneyinde, Bavyera eyaletinde ve Konstanz Gölü'nün kıyısında yer alan bir kasaba. Avusturya sınırında bulunuyor.

Lindau
Fotoğraf: www.ferienunterkunft-bodensee.de

Bregenz'i geride bırakıp Lindau'ya geçiyoruz ve şehir merkezinden yürüyerek Altstadt denen tarihi şehirin bulunduğu Insel Lindau adlı adadaya geçiyoruz. Adaya yaya veya araba ile geçmek mümkün. Şehir köprü ile adaya bağlanıyor. Burada mutlaka görülmesi gereken yerlerin başında Bavyera Aslan Heykeli ve karşısındaki deniz feneri (Mangturm) geliyor.

Paket turlarda kaçırılmaması gereken en güncel ve ekonomik kampanyalar şöyle: Bansko Kayak Turu – 1 Gece Bedava, Bansko Kayak Turu – Ücretsiz Kayak Eğitimi, Lapland Turu - Son dakika 200 Euro indirim, %25 indirimli Prag Turu, Sicilya & Malta Turu – Son dakika %5 indirim, Belgrad Turu - %25 indirim , Prag Turu 14 Şubat Özel – Son Dakika %5 İndirim

Lindau-1
Fotoğraf: commons.wikimedia.org

Şehirdeki insanlar çok sıcak, havanın güzel oluşuyla birlikte insanlar kafelerde oturup kahvelerini yudumlayarak güneşin tadını çıkarıyorlardı. Maximilianstrasse isimli caddede şirin kafeler, mağazalar ve tarihi binalar var. Lindau'yu keşfe devam ederken Bismarckplatz'de karşımıza Historic Town Hall çıktı. Çok etkileyici, renkli ve desenlerle bezenmiş bir yapı. Yine buraya yakın lokasyonda Marktplatz'de Haus zum Cavazzen isimli şehir müzesi bulunmaktadır.

Lindau şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Casa Livia, Haus zum Nussbaum, Ferienwohnung Bernhardt. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Hotel Montfort-Schlössle, Ferienwohnung Café Vogler gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Ferienwohnungen Familie Bartussek, Haus in der Zitronengasse, Privatzimmer Reiner Baumeister tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Lindau aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Lindau-2
Fotoğraf: home.fotocommunity.de

Müzenin karşısında Stephans Kilisesi var. Kilisenin önünde ise büyük bir çan var. Marktplatz'de ilerlerken bir kafede mola verdik. Molanın ardından tekrar köprüyü geçip, sol taraftaki yolu takip edip, göl boyunca yürüdük. Havanın güzelliği şehrin dokusu bizi çok etkiledi.

Göl etrafındaki yürüyüşümüzden sonra şehir merkezine döndük. Lindau'da alışveriş ve yemek için Lindau Park adlı isimli avm tercih edilebilir. İçinde birçok mağaza ve birkaç tane kafe var. Onun dışında şehir merkezinde de birçok restoran, kafe ve mağaza bulunmaktadır. Dil bilmeyenler için şehirde dolaşmak hiç sorun değil. Gezimiz boyunca çok fazla Türkle karşılaştık.

Lindau gerçekten huzur veren bir yerdi. Biz gezmekten çok keyif aldık. Avusturya'da bulunduğumuz süre içinde 4 kez Lindau'ya seyahat ettik.

Lindau şehrini rahat ve hızlı gezmenin yolu yerel turlara ve turistik noktalarda önceden yerinizi ayırtmak. Bu şehir için önerdiğimiz deneyimler şöyle; Tam Gün Discover Basel & Colmar Özel Tur: Zürih (642.74 €), Zürih: 3 saatte City Segway Tur (104.23 €), Zürich Özel Küçük Grup Yürüyüş Turu (308.34 €), Tam Gün Dağı Stanserhorn Keşif Turu: Zürih (118.13 €). Bu şehirdeki tüm turları görmek için tıklayın.