MOSKOVA’DA GÜRCÜ RESTORANI SÜRPRİZİ

250728 Tem 2015Gezi Notu
nevinsalmannevinsalmanGold Yazar28 Tem 201525076 Yorum

Bugün yine Moskova’da yaşayan arkadaşımız sevgili Nazan’ın önerisi ile bir Gürcü restoranına gidiyoruz.

Moskova

Moskova-1

Anlatmaya başladığımda bana isim adres soracaksınız ama ne yazık ki Rusya’da en kötü şey kendi dilleri hariç hiçbir dilde tabela, yol vs. olmaması. Bu restoranın da ne adı, ne adresi var ama web sayfasını verebilirim, hoş web sayfası da Rusça ama en azından gidecek olursanız taksi şoförüne gösterip bulabilirsiniz.

Moskova-2

Moskova-3

Restoran daha girişinden çok hoş, güzel bir kapıdan girerken sizi elinde bir palet ve resim tutan bir heykel karşılıyor ama bu bile içerideki güzelliğin habercisi olmadı.

Moskova şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Sadovoye Koltso Apartments Maryina Roshcha, Moscow4Rent Apartments on Belorusskaya, ApartLux Park Pobedy. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Lublu.No... Hotel, DoubleTree by Hilton Moscow – Marina gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Avita III, Mini Hotel Aviamotornaya, Katerina Park tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Moskova aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Moskova-4

Girer girmez çok şık bir restoran, masalar gayet şık hazırlanmış, duvarlar da ise değişik tarzda tablolar var. Siparişinizi verin, restoranı gezdirelim dediler.

Moskova-5

Moskova-6

Moskova-7

Ünlü Rus yemeği “şaşlık” – şiş kebap (inanılmaz yumuşaklıkla harika bir etti) ve Gürcü mantısı yiyeceğiz.

Gezmeye başlıyoruz ve her adımda şaşkınlıklar ne diyeceğimi bilemiyorum. İnanılmaz eserler, tablolar, üç boyutlu tablolar, yüzlercesine... Birden bir bahçe içinde devasa heykellerin olduğu bölüme geliyoruz. Gördüklerime inanamıyorum, fotoğraflara baktığınızda siz de inanamayacaksınız.

Moskova-8

Moskova-9

Moskova-10

Moskova-11

Bir göz atarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız…

Bir gün Moskova’ya giderseniz mutlaka uğrayın, çok fazla kişinin bilmediği bu restoran/sanat müzesinden çok etkileneceksiniz!

Moskova-12

Moskova-13

Moskova-14

Moskova-15

Moskova-16

enverşahin kullanıcısının resmi

enverşahin

GÖNDERİ ZAMANI 04 Eyl 2015
bu gürçü restorantın wep adressi veya adresinin yazmamışsınız.Lütfen bekliyoruz. selamlar
nevinsalman kullanıcısının resmi

GÖNDERİ ZAMANI 12 Eki 2015
Geciktim kusura bakmayın. Restoranın adı Galerya Hudojnika. Ben de İngilizce adını ancak öğrenebildim.
vusi kullanıcısının resmi

vusi

GÖNDERİ ZAMANI 11 Mar 2016
Nevin hanım gerçekten ballandıra ballandıra anlatmışınız gitmeyi çok isterim bu restoran ve galeriye ama verdiğiniz cevapla ilintili olarak da  hiçbir şekilde bulunamıyor burası  .Galerya Hudojnika olarak da  bulunamadı.Sitesiyle ilgili link atabilirseniz sevinirim .Bu tarz gezi yazıları insanları bilgilendirmek için yapılır ulaşılmaz olunca bir işe yaramıyor malesef .
nevinsalman kullanıcısının resmi

GÖNDERİ ZAMANI 11 Mar 2016
Merhaba, ​Yazımda da belitmiştim. Restoranın bir web sayfası yok, hatta İngilizce adı bile.. ya da belki web siteleri var ve Rusca harflerle.. Ben de sizin için adını bir arkadaşımdan rica ederk araştırmıştım, sonuçta da adını bile bulamadık ama Galeri adı olarka bulabildim. Size faydalı olabileceğini düşündüğüm bilgiler de "Ulitsa Preçistenka-19 Moskova. Tel.+7 637 3522 (Rusca adres de var ancak, copy/paste e bu site izin vermediği için yazamıyorum) Umarım yararlı olabildim...
vusi kullanıcısının resmi

vusi

GÖNDERİ ZAMANI 15 Mar 2016
Buldum çok teşekkürler .Cadde ismi yazıp  google map gezindim ve koyduğunuz fotodaki kapı resmi ve üstünde yazan isimden buldum ..
Nevin Salman kullanıcısının resmi

Nevin Salman

GÖNDERİ ZAMANI 12 Nis 2017
Süper.. İnan'ın çok sevindim ve yazılarım anacına ulaştığı icin de çok mutlu oldum. Sevgiler