Moskova'da Gürcü Restoranı Sürprizi

Bugün yine Moskova’da yaşayan arkadaşımız sevgili Nazan’ın önerisi ile bir Gürcü restoranına gidiyoruz.

Anlatmaya başladığımda bana isim adres soracaksınız ama ne yazık ki Rusya’da en kötü şey kendi dilleri hariç hiçbir dilde tabela, yol vs. olmaması. Bu restoranın da ne adı, ne adresi var ama web sayfasını verebilirim, hoş web sayfası da Rusça ama en azından gidecek olursanız taksi şoförüne gösterip bulabilirsiniz.

Restoran daha girişinden çok hoş, güzel bir kapıdan girerken sizi elinde bir palet ve resim tutan bir heykel karşılıyor ama bu bile içerideki güzelliğin habercisi olmadı.

Girer girmez çok şık bir restoran, masalar gayet şık hazırlanmış, duvarlar da ise değişik tarzda tablolar var. Siparişinizi verin, restoranı gezdirelim dediler.

Ünlü Rus yemeği “şaşlık” – şiş kebap (inanılmaz yumuşaklıkla harika bir etti) ve Gürcü mantısı yiyeceğiz.
Gezmeye başlıyoruz ve her adımda şaşkınlıklar ne diyeceğimi bilemiyorum. İnanılmaz eserler, tablolar, üç boyutlu tablolar, yüzlercesine... Birden bir bahçe içinde devasa heykellerin olduğu bölüme geliyoruz. Gördüklerime inanamıyorum, fotoğraflara baktığınızda siz de inanamayacaksınız.

Bir göz atarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız…
 Bir gün Moskova’ya giderseniz mutlaka uğrayın, çok fazla kişinin bilmediği bu restoran/sanat müzesinden çok etkileneceksiniz!

Ankara da doğdum, TED Ankara Koleji ve Gazi Üniversitesi Mimarlık fakültesi mezunuyum. 6 sene Londra'da yaşadım, sonraki yıllarda İstanbul'a yerleştim ve serbest çalıştım.