ŞİRİN KÖPRÜLERİN ARASINDA FELDKİRCH GEZİSİ

Bu yazı Gezimanya üyesi Ceren-Murat Turgut tarafından yazılmıştır. Yazılarınızı sitemizde yayınlamak isterseniz üye olabilirsiniz.

Avusturya'nın Vorarlberg eyaletinde bulunan bir şehir Feldkirch'teyiz. İll Nehri'nin üzerinde şirin köprüleri olan ve yeşil doğasıyla insanı cezbeden bir şehir burası.

Feldkirch

Feldkirch-1

Şehrin, Lihtenştayn ile sınırı bulunuyor. Biz 2 müzesini gezdik; Schattenburg Museum ve Radiomuseum.

Feldkirch-2

Feldkirch şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Ferienwohnung Rheintal, Haus Rosegger, Landhaus Maria Grün B&B. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Business Motel Feldkirch, S'Matt Bob, Jugendherberge Feldkirch gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Jugendherberge Feldkirch, Aksaray, Ländle Motel tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Feldkirch aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Feldkirch-3

Feldkirch-4

Bir dağı ikiye ayırmış gibi bir manzara sunan nehir, şehre ayrı bir anlam katıyor.

Feldkirch-5

Feldkirch-6

Feldkirch'te bir cafede Sachertorte yiyip, meşhur Viyana kahvesi eşliğinde sakin bir pazar günü geçirilebilir.

Şehir merkezinden çıkıp bu şehre bağlı Götzis kasabasına da uğradık. Şirin ve güzel bir kasaba burası. Kasabanın tepesinde bulunan bir kiliseyi gezdikten sonra kasabadan ayrıldık.

Feldkirch-7

Alp manzaraları eşliğinde Hohenems'e ulaştık. Burası aynı eyaletin farklı bir şehri olan Dornbirn'e bağlı bir yerleşim merkezi. Hohenems'de bir de Yahudi Müzesi bulunmakta. Müze bahçesinde bulunan iç organları parçalara ayrılmış şekilde yapılmış heykel dikkat çekiyor. Müze, randevu alındığı takdirde Türk rehberle gezilebiliyor. Burada doğayla başbaşa ve yeşillikler içinde bir gün geçirdik.