TRAKYA’DA KÜÇÜK BİR KAÇAMAK: İĞNEADA

Trakya'nın incisi olarak da bilinir İğneada. Hem İstanbul'a yakın, hem uygun fiyatlı bir tatil için ideal bir yer İğneada.

Biz ilk gidişimizde keşif amaçlı gittiğimizden günübirlik yaptık seyahatimizi. Ama size önerim en az 1 gece konaklamalı gitmeniz.

Longoz ormanlarının çevresi ayrıca çadır kurmak için de ideal olduğundan son dönemde bu bölge çadır tatilcilerini de çekiyor.

Sabah erken kalkıp Longoz ormanlarında yürüyüş yapıp, balık tutabilirsiniz. Uygun fiyata daha uzun tatil yapmış olursunuz.

İğneada merkezde lüks otel çok fazla yok. Daha çok motel yada evlerde oda kiralama şeklinde oluyor. Burada da fiyatlar tabiki tercihe göre değişse de uygun fiyat yine karşımıza çıkıyor.

Yemek olarak size özellikle tavsiye edeceğim çingene balığı mevcut. Hayatımda yediğim en lezzetli balıklardandı. Restoranları yine salaş ama nefis lezzetli.

Ayrıca yol güzergahında görebileceğiniz Dupnisa Mağarası mevcut. Giderken bence oraya da bir uğrayın.

Kafa dinleme ve deniz tatili için bence uygun bir yer.