YANIBAŞIMIZDAKİ GÜZELLİK MYKONOS

268605 Eki 2014Gezi Notu
rifkiunalrifkiunalGezgin05 Eki 201426861 Yorum

Mykonos’ta iseniz veya gitmeyi düşünüyorsanız ilk tavsiyem bir atv veya kişi sayısına göre bir araç kiralamak olacaktır. Adanın birbirinden güzel köşelerini ve doğal koyları, plajları görmek için
en ideali de bu olacaktır. Zaten toplu taşıma araçlarının az sayıda olması da bu fikrin doğru olacağına en büyük işaret diyebilirim : )

Mykonos
Butik yapıların huzur verici sokakları, sabahları daha sessiz : )

Mykonos’taysanız eğlencelerde ve partilerde kendinizi bulmanız normal. Adeta müzik sesleri ve eğlenceler sizi çağırıyor.

Paket turlarda kaçırılmaması gereken en güncel ve ekonomik kampanyalar şöyle: Bansko Kayak Turu – 1 Gece Bedava, Bansko Kayak Turu – Ücretsiz Kayak Eğitimi, Lapland Turu - Son dakika 200 Euro indirim, %25 indirimli Prag Turu, Sicilya & Malta Turu – Son dakika %5 indirim, Belgrad Turu - %25 indirim , Prag Turu 14 Şubat Özel – Son Dakika %5 İndirim

Güzel sokakları renkli insanlar ve güzel çiçekler de süsleyince özel bir yerde olduğunuzu hissediyorsunuz.

Mykonos-1

Mykonos şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Casa Fiona, Mykon Villa, Cloe. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Kymata, Seatincenter Rooms gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Erameli's House, Pyrgi Complex, Anchor Αpartments tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Mykonos aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim bir şey vardı; mavinin huzuru diye… Sanırım artık bana hak veriyorsunuzdur. Kiraladığımız araçla ada keşfi yaparken bulduğumuz bu sakin ve huzurlu koy,
önümüzdeki 3 gün boyunca bizi karşılayacaktı.

Mykonos-2

Bazı plajlar ikiye hatta üçe ayrılıyor; ücretli, ücretsiz gibi…

Mykonos-3
Kayıp Balık Nemo filminden tanıdığımız balon balığı : )

Mykonos'ta birçok yerde deniz ürünleri süs ve hediyelik eşya satan minik dükkânlar görebilirsiniz. Bizim de Spirro isimli bir Yunan arkadaşımız vardı. Çarşı girişinde ufak bir dükkânı vardı ve biz de her geçişimizde uğruyorduk.

Mykonos-4

Beyaz, saflık; mavi, huzurdur. Özellikle güneş bu adanın üzerindeyken size eşsiz manzaralar sunabiliyor.

Mykonos-5

Yanı başımızdaki güzellik Mykonos’a ulaşım İstanbul’dan uçak ile 1 saat sürmekte, ayrıca birçok gemi seferi ve turlarda düzenlenmekte.

Mykonos-6
“Küçük Venedik” bölgesi Mykonos’un şık restoranlarının olduğu ve yel değirmenlerine giden şirin kıyı yolu…

Mykonos-7

Gün batımında oldukça kalabalık oluyor elbette. Biz de bir yandan tadını çıkarıp, bir yandan elimizi deklanşörden ayırmamaya çalıştık : )

Yel değirmenlerinin arka tarafından da güzel manzaraları görebiliyorsunuz ve daha sakin olması da muhtemel.

Mykonos-8

Gün batımı bildiğiniz gibi anlatılmaz yaşanır bir histir, birçok zevk veren şey gibi… Ama gün batımıyla rüzgârın hafifçe esmesi, yel değirmenlerinin ortaya çıkan siluetleri ve Mykonos’un mavi suları; huzur vermek için yeterli bence : )

Mykonos-9

Bir adadaysanız ve bu adada deniz ürünleri çok tüketiliyorsa, restoranlara gidip güzel olanı yerinde yemenizi de tavsiye ederim. Yalnız fiyatların biraz normalin üstünde olduğunu söylemeliyim.

Mykonos şehrini rahat ve hızlı gezmenin yolu yerel turlara ve turistik noktalarda önceden yerinizi ayırtmak. Bu şehir için önerdiğimiz deneyimler şöyle; Cruise Ship Port'tan Orijinal Delos Rehberli Turu (55 €), Mykonos: Delos ve Rineia Adası'na 7 Saatlik Yelken Gezisi (135 €), Orijinal Akşam Delotları Rehberli Turu (50 €), Mykonos: Barbekü ve İçecekler ile 6 Saat Katamaran Cruise (195 €). Bu şehirdeki tüm turları görmek için tıklayın.