YİNE GELİRİZ, NASIL OLSA KOMŞU KAPISI: RODOS

178725 Haz 2014Gezi Notu
Dilara AkyıldızDilara AkyıldızSilver Yazar25 Haz 201417870 Yorum

O küçücük sokaklarda gezerken aklıma bir şey takıldı…
Tatillerde neden bu minicik, dar sokaklarda kaybolmaya bu kadar bayılıyoruz acaba?

Çünkü bence; gına gelmiş büyük büyük caddelerden, hararetli, hareketli, haşin trafikten ve kent yaşamından...
Aslında şehir fazla teferruatlı bize...
Kent yaşamı boyumuzu aşıyor bazen, daha küçük çaplı bir şey arıyoruz farkında olmadan…
Daha basit, daha az karmaşık, daha az yorucu, beklentisi de sunduğu da daha az olan...
Daha az, daha küçük, daha dar olana doğru çekiliyoruz ama gerçek hayatta hep daha fazla, daha büyük, daha daha peşinde koşuyoruz.
Sonu gelmeyen ironisi insanlığın...

Rodos

Rodos'un her yerine bayıldım, her yeri beni şimdiden tekrar çağırıyor...
O güzelim rengârenk badanalı boyalı Rum evleri, o kaldırım taşları, o daracık sevimli sokakları, o insanın aklını alan koyları, plajları, haşmetli kalesiyle Rodos cennetten bir parça...

Rodos-1

Rodos şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Helios Garden Boutique Apartments, George Apart, Casa Kastellania. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Once Upon A Time, Evan Apartment gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Old Town Moment's, Casa di Rodi Deluxe Apartment, Studio Astero tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Rodos aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Rodos-2

Rodos-3

Rodos-4

Yine geliriz, nasıl olsa komşu kapısı…

Bu da bizim oralar… Kıyının hemen karşısı, Marmaris...
Rodos çok güzel, güzel olmasına ama kıyının karşı tarafına can kurban...