Google+

Arama formu

GOOGLE'DA UCUZ UÇAK BİLETİ VE OTEL FIRSATI

Dün Gogıl diye biri geldi köye. Bu sefer de ucuz uçak bileti uygulaması yapmış “Çüşş!” dedim vallaha! Öyle yüzüne, dümdüz! Ucuz bilet mi istersin otel fırsatı mı ararsın? Yeni başlamış gerçi ama bu işe girdiyse yakında neler çıkarır bilmem. Yahu dedim Gogıl abi, bunu da yapmayaydın, şundan da kusur kalaydın. Yüzüne dümdüz demedim tabi. Misafirdir sonuçta…

GOOGLE'DA UCUZ UÇAK BİLETİ VE OTEL FIRSATI

GOOGLE'DA UCUZ UÇAK BİLETİ VE OTEL FIRSATI-1

Her şeyi bilen yüceler yücesi Google’ın ucuz uçak bileti ve otel rezervasyonları için bir uygulaması olduğunu biliyor muydunuz?

Doğrusu ben yeni öğrendim. Şimdilik biraz acemice aslında. Alıştığımız skyscanner mantığına benziyor. Uçuşunuzu seçiyorsunuz size hoş bir sürpriz yapıp “canım bak o yakınlarda bir havaalanı daha var, oradan uçarsan daha ucuza gelir” filan diye abilikler de yapıyor.

Ardından tıpkı booking.com  gibi otel önerileri de sunuyor rezervasyon yaptırabilmek için.

GOOGLE'DA UCUZ UÇAK BİLETİ VE OTEL FIRSATI-2

Aslında kimi ülkelere ucuz yollu paket turlarla da gitmeyi tercih ediyorum ben. Genç nesil bunu biraz eziklese de bana göre ilk gittiğiniz ve pek fazla İngilizce konuşulmayan bir ülkeye önce ucuz bir paket turla adım atmak iyi ve daha güvenli doğrusu. Ha çok beğendin tekrar alır gidersin kendi kendiciğine.

İşte o zaman işin zevkli kısmı başlar. Onlarca bilet sitesini araştırırken uçak ve otel için artık Google’a da bir göz atın derim. Ne zaman, nereden promosyon bir bilet düşeceği hiç belli olmaz vallahi!

Tıklayıp bir göz atın bence: www.google.com/flights

GOOGLE'DA UCUZ UÇAK BİLETİ VE OTEL FIRSATI-3

Etiketler


Yazar Hakkında

Pınar Bulut

Gezmeye bahane arayan, sebep yoksa icat çıkartan, yol olmazsa gökyüzüne merdiven dayayan, sineğin yağını hesaplayıp sırf gezme olsun diye öküz altında buzağı arayanların sayfası. Öyle çok fazla ansiklopedik bilgi yok. (Bir Wikipedia değilim yani) Açık bir vizyonu, gizli bir misyonu var. Gizli görev şu; Ben gezdim sen de gez, sen gördün o da...