MİNİK GEZGİNLERİN SONBAHARDA İZCİ KAMPI

15 Kasım Cumartesi sabahı heyecanla beklediğim İzci Kampı gezimizi yaptık. Öğretmenimiz “Lider” olduğu için biz çok şanslıyız. Kışın bile bizi kamplara götürüyor. En sevdiğim arkadaşım Alperen olmadan yola çıktık. Bu sefer o gelmedi ama Arda, Erdem ve Yuşa vardı. Onlarla eğlendim. Kızlar da çoktu. Yol çok uzun sürmedi, yazlığımıza giderken geçtiğimiz yollar hep tanıdık geldi. Arabada eğlenceli bir yolculuk yaptık ve kamp yerine vardık. İşte o andan itibaren koşturma başladı. Kampa gittiğimi duyanlar oh ne güzel diyor ama bilmiyorlar bizim çok görevlerimiz oluyor kamplarda. Çantalarımızı odaya koyar koymaz sabah sporu ile başladık. Sonra uzun bir yürüyüşe çıktık. Bir dereden çıplak ayaklarımızla, derenin içindeki kütük üzerinden yürüyerek karşıya geçtik. Geçerken düşmememiz için kafamıza yakın yerden geçen ipe tutunduk. Hepimizin ayakları buz gibi soğuk suda donmuştu ama biz pes etmedik. Çünkü öğretmenimiz hep şöyle der: "İzci Asla Pes Etmez".

Akşam yağmura yakalandık ve kampımıza yakın bir yerde köy kahvesine sığındık. Orada soba yanıyordu, ısındık, saçlarımızı kuruttuk, çay içtik ve şarkılar söyledik. Yağmur azalınca kampımıza geri döndük. Gece zor uyuduk çünkü kızlar çok gürültü yaptılar.

MİNİK GEZGİNLERİN SONBAHARDA İZCİ KAMPI-1

Pazar sabahı her yer yağmurdan ıslanmıştı. Toprak ve ağaçlar çok güzel kokuyordu. Havada çaydanlık dumanı gibi duman vardı. Dışarıya çıktığımızda doğa manzarası izlemiş olduk. Her yer çok güzeldi. Yaprakların renkleri harikaydı. Şimdi size ne kadar tarif etsem de o güzelliği anlatamam, görmeniz lazım. Kahvaltıdan sonra bir tepeye çıktık ve orada liderler fotoğraflar çektiler.

MİNİK GEZGİNLERİN SONBAHARDA İZCİ KAMPI-2

Kampa geri döndük. İşte benim en sevdiğim an; “İzci Simidi” yapmak zamanı. Simit hamurunu biz oyunlar oynarken, liderlerimiz hazırladı. Sonra ateş yakıldı, etrafında toplandık. Hepimiz elimizdeki ağaç dallarına bu hamuru yılan gibi sardık ve ateşe tutarak pişirdik. Kendimiz yaptığımız için çok lezzetli geldi.

MİNİK GEZGİNLERİN SONBAHARDA İZCİ KAMPI-3

Bu keyfimizden sonra toplanmaya başladık. Servisimize binip, dönüş yolculuğuna çıktık. Okulumuzun önünde yine ailelerimiz karşıladı bizi.

Bu kampın benim için özel bir anısı da var. İlk kez montumu kampta unutmadan gelmeyi başardım. Buna en çok annem sevindi.

Herkese Yuvacık İzci Kampı’na gitmeyi tavsiye ederim.

Emirhan UYAR

01.10.2005 Kadıköy doğumluyum. Fenerbahçe stadının yanında doğdum ama Galatasaray'lıyım. Formula1 yarışlarını, Rallileri, Gezi yapmayı, Kampa gitmeyi, Oryantiring yarışlarını, Kitap okumayı, Sinemaya ve Konserlere gitmeyi çok severim. 4 yıldır izciyim. Lisanslı Oryantiring sporcusuyum. Öğretmenim ve ailem sayesinde hobilerimi rahatça...

Figiligiz kullanıcısının resmi
Figiligiz
Çar, 11/19/2014 - 12:31
Eline sağlık, güzel bir yazı olmuş. Ama en çok ayaklarına sağlık, çok yol yürü, çok gezilere katıl diye :)
serap selçuk kullanıcısının resmi
serap selçuk
Çar, 11/19/2014 - 23:01
Güzel bir hafta sonu etkinliğinin kelimelerle buluşup yazıya dökülüşü etkileyiciydi.Yolda, yolculuklarda birlikte olmak dileğiyle...
Emirhan UYAR kullanıcısının resmi
Emirhan UYAR
Cum, 11/21/2014 - 23:09
Çok teşekkür ederim öğretmenim. Büyüsek de hiç ayrılmayalım