Alışveriş

Alışveriş birçok kişi için seyahatlerin en önemli meselesi! Gittiğiniz yerlere özgü bir şeylerle eve dönmek, yapılan seyahatlere dair anılarınızın her daim can kalmasını sağlıyor. Ya da gittiğiniz yerlerde çok uygun fiyatlı ürünlerle karşılaşabiliyorsunuz; bu da ister istemez alışveriş yapma isteğinizi perçinliyor. Peki ama nereden, ne mi almalısınız? Tam bu noktada ‘Alışveriş’ etiketli yazılarımızdan faydalanabilirsiniz. Seyahatlerinde ideal alışveriş noktalarını kovalayan kişilerin deneyimlerinden alışveriş temalı seyahatlerle ilgili son duyurulara dek birçok bilgiyi bir arada görebilirsiniz.

Alışveriş cenneti Kolombo ve gezilecek yerleri
Sri Lanka’nın ekonomi başkenti Kolombo, Güney Asya’nın en güzel kentleri arasında bulunan bir liman kentidir. 5. yüzyıla kadar Asya ile Batı arasında bir deniz limanı görevi gören güzel şehir 8. yüzyılda Arap tüccarların yerleşmesi ve...
Devamını oku
Emirates’in avantajlı fiyat dönemi başladı
Emirates’in avantajlı fiyat dönemi başladı! Dünyanın en büyük hava yollarından Emirates’in avantajlı fiyat dönemi başladı. 5 Kasım – 11 Kasım tarihleri arasında Emirates’ten alacağınız uçak biletlerinde özel indirimli fiyatlar uygulanacak. 65 destinasyona özel indirimli fiyatlar sunacak olan Emirates, 7 gün boyunca misafirlerini indirimli fiyatları ile ağırlayacak. 5 Kasım – 11 Kasım arasında İstanbul Sabiha Gökçen çıkışlı uçuşlarda uygulanacak olan indirimi kaçırmayın. İstanbul Sabiha Gökçen...

Lviv ve yakın çevresindeki ilginç yerler
Gold Yazar
Lviv kentinde geçirdiğimiz dört günde epey gezdik, özellikle Raynok Meydanı ve çevresinde girmediğimiz sokak kalmasa da daha gezilecek çok yer vardır eminim. Kentten ayrılmadan son günümüzde şehrin biraz dışına çıkalım ve yakın çevresindeki...
Safranbolu ve Amasra'yı geziyoruz: 2. gün
Bronz Yazar
Gezimizin ikinci gününde sabahtan arabayla Safranbolu dışına hareket ediyoruz. İlk gezi noktamız Tokatlı Kanyonu. Safranbolu’ya yaklaşık 5 kilometre mesafedeki kanyona varıyoruz. Kanyonda görülecek iki yerden ilki İncekaya Su Kemeri. Su...

Arnavutluk'ta iki gün: Tiran, İşkodra ve Akçahisar
Editör
Bugün Arnavutluk’ta ikinci günümüz, gezimize Tiran’dan başlıyoruz. Otelimiz Rogner Hotel Tirana’nın da üzerinde bulunduğu Deshmoret e Kombit Bulvarı’nda yürüyüşe geçiyoruz. Burada yürürken rehberimizden bilgiler alıyoruz. Yürürken sağımızda...
Şehirden kaçış: Urla'nın köyleri
Editör
Yaz geldi, otel rezervasyonları yapıldı, tatillere gidilmeye başlandı ya da başlanacak. Değişik bir tatil önerisine ne dersiniz? Mesela Urla’nın köylerini gezmeye var mısınız? İzmir’in güzel ilçesi Urla’nın köylerini derlediğim bu yazının...
Devamını oku

Taş sokaklar, eski otantik evler ve her kültürü barındıran yer: Alaçatı
Bronz Yazar
Merhaba. Dünyanın en harika yerlerinden birini takdim etmekten mutluluk duyuyorum: Alaçatı. Alaçatı denildiğinde aklıma rüzgâr sörfü gelir. Yıllar önce gitmiştim. Körfez’deki suyun berraklığı ve rengi beni çok etkilemişti. Alaçatı, sörf...
Lavantadan Salda Gölü'ne uzanan bir yolculuk
Isparta, gülleriyle bilinen bir şehrimiz olsa da lavanta bahçeleriyle de son zamanlarda revaçta olan bir yer. Biz de burada lavanta bahçeleri ile bilinen Kuyucak köyünde kendimizi buluyoruz. Fotoğrafçılar ve lavantaları görmek isteyenler...

Burdur Lavanta Deresi ve Lisinia Doğa
Burdur’u keşfetmek için en kolay yol eğer İstanbul’dan gidecekseniz direkt Isparta’ya uçmak. İşte biz de öyle yaptık. Burdur gezimize ilk olarak Lisinia’dan başladık. Veteriner hekim Öztürk Sarıca’nın 2005 senesinde temellerini attığı ve...
Hafta sonu Makedonya: Üsküp ve Ohri
user-image
Gezgin
Her yere gidememiş olsak da, Makedonya'da arkadaşlarımızın tavsiye ettiği güzel yerlere gitmeyi başardık. Makedonya gezimize Üsküp’ten yani Makedonya’nın başkentinden başladık. Üsküp'ü gerçekten sevdik, restoranlar, barlar ve güzel bir...

Royal Caribbean ile denizlerde yolculuk: Haiti / Labadee - 5. bölüm
Gold Yazar
10 milyon nüfuslu Haiti, Doğu Karayipler’deki Hispanyola Adası’nda bulunuyor. Adayı Dominik Cumhuriyeti ile paylaşıyorlar. Doğal güzellik anlamında adeta bir cennet, ama yaşam koşulları anlamında cehennem olarak anlatılıyor giderken okuduğum...
Çanakkale içinde Aynalı Çarşı
Bronz Yazar
Çanakkale Zaferi, Türk askerinin ruh kudretini gösteren şayanı hayret ve tebrik bir misaldir. Emin olmalısınız ki, Çanakkale Muharebelerini kazandıran bu yüksek ruhtur. M. Kemal ATATÜRK Destanlar yazan Türk milletinin en son destanlarından,...

Akdeniz ile Ege'nin birleştiği yer: Girit
Gezgin
Yeni bir seyahat programıyla herkese merhaba. Akdeniz ile Ege’nin birleştiği yerde Yunanistan’ın en büyük adası Girit’teyim. Girit uzun zamandır merak ettiğim, görmek istediğim bir ada idi. Bu yazımda sizinle Girit’te neler yapılır, nereler...
Madeira Adası : Funchal
Gold Yazar
Cruise gemisi ile gezimize devam ediyoruz. Bugün Madeira Adası’na gideceğiz. Gemimiz sabah saat 08.00 gibi Madeira Adası’nın başkenti Funchal’a yanaştı. Saat yaklaşık 09.00 gibi günlük turumuza başladık. Burası hakkında kısa bilgiler verelim...