Ekonomik Gezi

Küçük bütçelerle şahane seyahatler yapmak herkesin hayali. Öyle ya ulaşım, konaklama, yeme-içme harcamaları derken her seyahat, birikimlerimizde oluşan ciddi bir yara. Ama ne için çalışıyoruz değil mi? Yine de bütçeyi iyi ayarlamakta fayda var. Bu aşamada ‘Ekonomik Gezi’ etiketli yazılar imdadınıza yetişiyor. Minimum bütçeyle seyahat etmenin kapılarını aralayan bu paylaşımlar, hem size hem de cebinize iyi gelecek.

Vizesiz ve Eurosuz Avrupa: Belgrad gezisi
Gold Yazar
Bu sefer yazıyı olumlu cümleler ile süslemeyeceğim. Yazının okunma oranını düşürse de “Efsane Başkent” veya “Belgrad’ın bulunmaz gece hayatı” diye başlamayacağım. Her şeyden önce vizesiz gidilmesi ve Türkiye’ye yakın olması dışında öne çıkan...
Devamını oku
Alışveriş cenneti Kolombo ve gezilecek yerleri
Sri Lanka’nın ekonomi başkenti Kolombo, Güney Asya’nın en güzel kentleri arasında bulunan bir liman kentidir. 5. yüzyıla kadar Asya ile Batı arasında bir deniz limanı görevi gören güzel şehir 8. yüzyılda Arap tüccarların yerleşmesi ve...

İzmir'in huzurlu köyü: Şirince
Şirince, İzmir’in Selçuk ilçesine bağlı bir köy; dağ yamacına kurulmuş, beyaz evleriyle ve yeşillikleriyle tam bir Ege köyü. Aynı zamanda da herkesin bildiği üzere kıyamet senaryolarıyla ünlü, Maya takvimini yorumlayan Mavi Enerji Grubu 21...
Bizim şu komşu kapısı: Midilli - Lesvos
Sizlere komşu Yunanistan’ın olan fakat bizim kadar bize yakın olan Midilli Adası'ndan biraz bahsetmek isterim. Tabii ismi bizim için geçerli; karşı yakada Yunanlar ise Lesvos demektedirler. Ayvalık’tan bu adaya geçilebilmektedir ve buna ek...

Kocaeli'ni daha çok sevmeniz için gidebileceğiniz yerler
Merhaba, Kocaeli’ni daha çok sevmeniz için gidebileceğiniz yerler listesine HOŞ GELDİNİZZ! Bu listeye ilk olarak sahil tarafından hepimizin bildiği ve bilmeyenlerin de şuan öğreneceği yerden başlıyorum. Hazırsanız başlayalım. 1- Seka Park...
Devamını oku
Lviv ve yakın çevresindeki ilginç yerler
Gold Yazar
Lviv kentinde geçirdiğimiz dört günde epey gezdik, özellikle Raynok Meydanı ve çevresinde girmediğimiz sokak kalmasa da daha gezilecek çok yer vardır eminim. Kentten ayrılmadan son günümüzde şehrin biraz dışına çıkalım ve yakın çevresindeki...

15 adımda Prag
Silver Yazar
Euro ve doların yükseldiği şu günlerde Avrupa başkentlerinden nispeten ucuz şehirler içinde olan Prag’ı gezi rotanıza katabilirsiniz. Çek Cumhuriyeti’nin başkenti Prag, tüm yıl boyunca ziyaret etmek için harika bir şehir. Yaz boyunca sıcak...
Lviv kentinin ünlüleri
Gold Yazar
Tarihî, mistik ve bir rüya kent Lviv’de neredeyse her adım başında sevimli, keyifli bir kafe bulabilirsiniz, zira burası bir kahve şehri. Ünlü restoranların dışında rastgele girdiğiniz bir mekân bile size umduğunuzun üzerinde hoş ve...

Doğal güzellikler: Artvin ve Rize gezisi
Bronz Yazar
Artvin doğal güzellikleri bol bir şehrimiz. Tamamını gezmek birkaç gün alır. Gezi süremizi belirleyen en önemli etmen gezilecek yerler arasındaki mesafelerin uzaklığından çok, bu mesafeleri ne kadar sürede alabildiğimiz olacak. Doğu...
Troia – Troya ya da Truva: Dünyaca ünlü antik kentimiz, Çanakkale
Gold Yazar
2018 ülkemizde “Truva Yılı” ilan edilmişti... Neden mi? Truva’mızın UNESCO Dünya Mirası Listesi’ne alınışının 20. yılını kutladık, yıl sonuna kadar da kutlayacağız. 1996 yılında milli park olarak ilan edilen ve dünyaca tanınan antik kentimiz...

Çarlıktan kalan hazine: St. Petersburg
Sabah 09.30’daki uçağımıza yetişmek üzere 05.30’da kalkıp hazırlandıktan odamızı boşaltıyoruz. Planımız Kievskaya metro istasyonuna gitmek oradan da Aeroexpress ile Vnukova Havaalanı’na geçmek. Kievskaya istasyonunda indiğimizde yanımıza...
Doruk ile yağmurlu havada Moskova'yı geziyoruz
Doruk, “Baba ne zaman Rus kızlarla tanışacağız?” diye sorunca bizim için Rusya seferi hazırlıkları da başlamış oluyordu. Bir sürü karmaşık uçuş bileti arama, uygun günleri bulma ve alternatifleri değerlendirme, otelin ucuz olduğu günlerle...

Şimdi Makedonya’ya gitmenin tam zamanı
Editör
Güneydoğu Avrupa’nın güzel ülkesi Makedonya, muhteşem doğası, köklü tarihi, anıtları ve festivalleri ile kaçırılmaması gereken bir ülke. Pastoral manzarası köklü bir kültürel tarih ile birleştiren, vizesiz oluşuyla pahalı Avrupa ülkelerinden...
Safranbolu ve Amasra'yı geziyoruz: 2. gün
Bronz Yazar
Gezimizin ikinci gününde sabahtan arabayla Safranbolu dışına hareket ediyoruz. İlk gezi noktamız Tokatlı Kanyonu. Safranbolu’ya yaklaşık 5 kilometre mesafedeki kanyona varıyoruz. Kanyonda görülecek iki yerden ilki İncekaya Su Kemeri. Su...