Dolomitlerin Kraliçesi: Cortina d'Ampezzo / Belluno

Dağlar çok yüksek olmadığı için kar seviyesinin yetersiz olmasından çekinebilirsiniz. Epey yanılırsınız. Dolomiti Dağları'nın özel kaya oluşumları sebebi ile korunaklı vadilerinde çok güzel kar tutabilen bir kayak merkeziymiş Cortina. Yemesi içmesi karı ve kayağı ile çok bereketli bir tatil geçirebilirsiniz. Cortina; küçük kasabası, pahalı mağazaları, şirin restoranları ile sıkılmayacağınız bir yer. 10 kişiden 5 tanesinin üzerinde pahalı kürkler görebilir, kürk giymeyi seviyorsanız (ben sevmem) mağazalarda gözünüzü alamadan vitrinlere bakabilirsiniz.

Alpler'in bir parçası olan Dolomiti sıradağları, İtalya’nın en güzel kayak merkezlerine ev sahipliği yapıyor. Cortina bugüne kadar gördüğüm en muhteşem manzaralara sahip kayak merkezi. Sadece kaymakla kalmıyorsunuz bu muhteşem manzarada doyuma ulaşıyorsunuz.

O kadar çok pist alternatifiniz var ki! O kadar güzel ve mükemmel pistler var ki hangisinde kayacağınızı şaşırıyorsunuz. Son günümüzde tanıştık Cortina'daki kayak pistleri ve o muhteşem manzara ile... Nefes almadan, doymadan, yorgunluğumuza aldırış etmeden geçen bir gün : )

Siz hiç tek yönde 40 dakika boyunca bir pistte kaydınız mı? : ) Biz kaymamıştık. Türkiye'deki kayak merkezlerinde 5-10 dakika içerisinde pisti bitirebilirsiniz.

Bol kar konusunda da oldukça bereketli olam Cortina, bizim için de harika bir kar deneyimi oldu.