Münih'ten Tren Yolculuğu: Ramsau, Hıntersee ve Zauberwald

Almanya, özellikle de Bavyera bölgesi böyle güzelliklere sahipken niçin başka yerler kadar turistik değil hiçbir zaman anlam veremedim.

Ramsau bei Berchtesgaden

Münih'te yaşarken her hafta başka bir yeri ziyaret etmeye çalışıyorum. Ramsau çıkışlı Zauberwald (Türkçe sihirli orman demek) ve sonrasında Hintersee yürüyüşü bu bölgede yaptğım en güzel geziydi.

Hintersee ve ben

Münih’e tren ile yaklaşık 3 saat mesafede araba ile ise 1 saat 45 dakikada varılabilen Hintersee sonbahar renkleri altında masaldan çıkmış gibiydi.

Hintersee

Zauberwald

Otobüsten Ramsau adındaki köyde inip Zauberwald’den geçerek 6,5 km sonra Hintersee’ye vardık.

Geçtiğimiz 6,5 km’yi anlatmak imkansız. Zauberwald’e neden o ismi taktıklarını anlamak da mümkün. Eğer Hintersee’ye gitmek isterseniz Ramsau’da inip yürümenizi tavsiye ederim.

En kısa zamanda kar yağdığında bu yürüyüşü tekrar yapmak planlarım arasında.

Kaynak: www.fromdasegg.com

Hintersee

Diğer Münih gezi notları için: https://gezimanya.com/almanya/munih

Goksu Koksoy

Hem bir mimar hem bir ogrenci olarak gezmeye asigim ve vakit buldukca blogum olan www.fromdasegg.com'a yazmaktan buyuk zevk aliyorum,