Selanik Gezi Notları

Tur Otobüsüyle Selanik - Halkidiki - Thassos

Bir Instagram hesabının yaptığı 2 kişilik Selanik turu çekilişi kız arkadaşıma çıktı. Turla gezmeye çok karşı olmama rağmen hayatımda 2. kere tura katıldım. İlki de pasaport yarışma programından kazandığım Batum turuydu…

Çocuklarımızla Selanik ve Halkidiki Gezisi
Halil KayaHalil Kaya10.11.2018

Hep konuştuğumuz o şehirlerden biri. Hep çok da görecek bir şey yok, birkaç saatinizi ayırsanız yeter diye hakkında konuşulan şehirler vardır ya, onlardan bahsediyoruz. Bir tanıdığınızla konuşursunuz ve daha önce…

Atam'ın Doğduğu Yerde, Selanik'teyim
Nil KurtNil KurtBronz Yazar07.09.2018

Thessalonike şehrinin adı Yunanca Thessalos ve Niki kelimelerinin birleşiminden gelmektedir. Adını Makedon prenses aynı zamanda Büyük İskender’in kız kardeşi Thessalonike’den almaktadır (Türkçede Selanik olarak anılır…

Bir Selanik Türküsü
elifakimuelifakimu03.11.2017

Mart 2015’te pasaportumu alır almaz, ilk yurt dışı seyahatimi komşuya yapmaya karar veriyorum. Ekürimin daha önceki deneyimlerine güvenerek hiçbir araştırma yapmadan, Cumartesi sabahı IST-SGK rotalı THY uçağımızla rahat…

Avrupa Turumuzun İlk Durağı: Selanik
onuronur15.08.2017

Büyük Avrupa turumun ilk durağı Atatürk Evi Müzesi'ni ziyaret amacı ile Selanik oldu. Selanik’e İstanbul’dan 8.5 saat yolculuk sonrası vardık. Yunanistan sınırında bir arama olmadı. Fakat bayramdan 2 gün öncesi…

14 Saatte Selanik
tiye1972tiye197215.07.2017

Arkadaşım ile Selanik'e gitmeye karar verdiğimizde bir çılgınlık yapalım dedik ve günübirlik bir gezi düzenledik. Otobüs ile gidecektik; sabah oraya vardıktan sonra gece otobüsü ile geri dönecektik. Eğlenceli olduğu…

Kalimera Selanik!
eldorado03.07.2017

Bir şehirde yaşamak orayı anlamanın en güzel yolu. Selanik bir ya da iki günde bile önemli yerlerini keşfedebileceğiniz bir yer ama bu güzel şehri anlamaya yetmez. 9 ay yaşadığım bu şehri, önemini ve insanlarını…

Selanik'te İki Günlük Yılbaşı Turu
ELSEAELSEA13.02.2017

Hissettiklerimi yaşadıklarımı yazmayı çok sevmeme rağmen uzun aradan sonra cesaret edip  Gezimanya sitesi okurları için fırsat buldum. Özel Sektör çalışanı herkesin olduğu gibi benimde İş Kanunu çerçevesinde sahip…

Interrail – Avrupa Gezisi: Selanik
Bilge-ŞefikBilge-Şefik22.12.2016

Gezimanya sponsorluğunda İnterrail ile Avrupa turumuzun ilk durağı Selanik. İstanbul’dan otobüs ile Selanik’e geçiyoruz. Saat 22.00’da hareket eden otobüsümüz, sabah 08.00’da Selanik’e varıyor. Belirli tur otobüsleri ve…

Otobüsle Balkan Turu
Pınar BulutPınar BulutSilver Yazar20.04.2016

Otobüsle Balkan turu yapan bir yolcunun hikâyesidir bu. Yorucu, ama gitgide tadına doyulmaz anılar bırakır bünyede. "Nasıl güzel, nasıl bakir ve nasıl masum hâlâ bu topraklar" cümlesiyle bitecek bir yolculuğun ilk…

İskeçe Karnavalı
bolvoyagebolvoyage06.04.2016

Yıllardır ismini duyduğumuz ancak bir türlü gitmeye fırsat yaratamadığımız İskeçe Karnavalı için bu yıl ayarlamaları çok önceden yaptık. Rio gibi olmasa da epey merak ediyorduk doğrusu.İskeçe Karnavalı'nın Tarihçesi:

Selanik, Kavala ve İskeçe Karnavalı
BirgülBirgül02.04.2016

Bir gün internet sayfama şöyle bir gezi programı düştü "İskeçe Karnavalı" merak ettim tıkladım. Önümüzdeki günlerde11 Mart gidiş 13 Mart karnaval, sonra  ülkeye dönüş. Program güzel,fiyat uygun. Eşimle gitmeye karar…