ORLANDO GEZİSİ: UNIVERSAL STUDIOS

TUĞÇE YILMAZEditör21 Mar 201412870 Yorum

Universal Orlando Resort

Burası 2 ayrı bölümde oluşuyor. Biz önce daha masalsı olan bölümünü gezdik. Girişi bile çok etkileyici, kendinizi rüyada gibi hissediyorsunuz.

Ayrı bölümlerde ayrı çizgi film karakterleri yer alıyor. Bazılarının içinde özel gösteriler yapılıyor. Mesela bir bölümde Donald Duck kostümlü kişiler ziyaretçiler ile fotoğraf çektirirken, bir başka bölümde çocuklara hikaye okuyan bir ünlü ile buluşmaca var.

Orlando (Florida) lokasyonunda bir çok otel seçeneği var. Bunlardan ilginç bulabilecekleriniz Peaceful, Scenic Condo by Five Star Vacation Homes, Festiva Orlando Resort, Fairfield Inn Suites Orlando At SeaWorld. Bir de booking.com'un Orlando (Florida) aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Universal Orlando Resort

Bir bölümde Jurassic Park içinden geçip dinazorlar ile karşılaşırken, bir başka bölümde Harry Potter’ın sihirli odasını ziyaret edebiliyorsunuz.

Bir bölümde Karayip Korsanlarını izlerken bir bölümde Simbad’ın maceralarına tanık olabiliyorsunuz.
Universal Studios Orlando

Bir bölümde bir sihirbazdan etkilenirken diğer bölümde Spider Man ile birlikte bir filmin içinde oradan oraya zıplıyorsunuz. Beni en çok etkileyen kesinlikle Spider Man oldu. Lazer teknolojisini öyle bir kullanmışlar olayı adeta yaşıyorsunuz. Bir de bu kısımda yer alan Harry Potter bölümünde Butter Beer denen bir bira içtik. Biranın üzerine2 parmak krem şanti koymuşlar.

Güzel mi değil mi hala karar veremedim. Siz en iyisi bir deneyin.

Bu bölümü bitirdikten sonra ikinci bölüme geçtik. Burada çok fazla çizgi film karakterine denk gelmiyorsunuz. Daha çok Mummy, Terminatör, Hulk gibi filmlerin stüdyoları var.

Bazı kısımlara isim vermişler mesela bir bölgeyi tıpa tıp San Francisco’ya benzetmişler.
Universal Studios Orlando

Bir bölgeyi bambaşka bir yere. Ama hepsi de çok etkileyici. Bu bölümde de en çok Terminatörü beğendim. Gerçi izlemek için yaklaşık 1 saate yakın bekledik ama kesinlikle değdi. Yaşadığımız şey belki de sadece 5-6 dakika idi ama o kadar gerçekçiydi ki kendini birden filmin bir parçası haline geliyorsunuz. Deneyimlenmeli.

Aynı şeyi Harry Potter için söyleyemem girmek için 1 saat bekledik. İçeride olan ise 3-5 kitabın rafta yerinden oynaması idi. Ama gerek Spider Man gerekse Terminatör defalarca izlenebilir.
Bir de son olarak doğal afetin yaşandığı bir stüdyoya girdik. Burada önce bir salona alıyorlar ziyaretçileri... Sonra yönetmen çıkıp hep beraber bir film çekeceğimizi ve bunu nasıl yapacağımızı anlatıyor. Başlıyoruz Filmi oynamaya. Detayları anlatmayayım ki sürprizi kaçmasın... Ama son sahne tek kelime ile muhteşemdi. Bir metroda olduğunuzu düşünün aniden bir deprem oluyor, ardından yangın ve sele mazur kaldığınızı ayal edin. Tabii hepsi senaryoda ve oyuncu da sizsiniz... Neyse çok bile anlattım.

İki bölüm arasındaki yolda ise dünyanın en büyük Hard Rock cafesi yer alıyor. Bunun içine mutlaka girin.
Universal Studios Orlando

İçeride restoranın tepesinde asılı duran Rolls Royce oldukça etkileyici. Bir de içerideki duvarlarda çeşitli sanatçıların buraya hediye ettikleri sahne kostümleri sergileniyor.

Tabii bir de meşhur Universal Studio Dünyası’nın önünde fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmiyoruz.

Orlando Seyahatimizde diğer görmek istediklerimiz ise Sea World ve Disney World idi. Ancak malum bir gün önce hava şartları izin vermeyince Orlando’ya bir gün eksik ayırmak durumunda kaldık. Aslında bir sonraki günü bu iki eğlence parkına ayırabilirdik ancak daha önce Disneyland’a Paris’te, Sea World’e ise San Diego’da gitmiş olduğumuz için biz Orlando’ya yaklaşık 90 km uzaklıktaki Kennedy Uzay Merkezi’ne gitmeyi tercih ettik.

Sizin de sınırlı zamanınız olursa, önerim Disneyland yerine Uzay Merkezi’ni tercih etmeniz, Pişman olmayacağınızın garantisini verebilirim, tabii ki ufak çocuklarla seyahat ediyorsanız durum değişir:)

Orlando (Florida) Otelleri

1. 22 Kasım 2015,Pazar - 30 Kasım 2015,Pazartesi
Doğu Amerika Aralık 2015 Turu (1 599.00 €) Detaylar için tıklayın
  1. 5 Aralık 2015,Cumartesi - 13 Aralık 2015,Pazar

Orlando (Florida) için en uygun uçak biletlerini Skyscanner aracılığıyla görmek için hemen tıklayın.

Yorum yazmak için

İlgili İçerikler

23 Nis 2015

23 NİSAN’A ÖZEL: DISNEYLAND - ORLANDO

Tüm çocukların, kendini çocuk hisseden, içindeki çocuğu öldürmeyen herkesin, Atatürk'ümüzün bize armağan ettiği bu güzel ve anlamlı gününü kutluyorum. Benim de sizlere armağanım; Walt Disney tarafından 1955'te kurulan ve dünyanın en büyük eğlence parkı ve önemli bir turizm merkezi olan Disneyland, sadece çocuklar için değil, kendini çocuk hisseden herkes için eğlenceli, ilginç... daha fazla

12 Şub 2015
Ben de Gittim
14 Kas 2014

ORLANDO GEZİSİ: UNIVERSAL STUDIOS, DISNEYLAND VE NASA

Orlando’ya ulaşmak için Tampa’dan kiraladığımız araç ile yoğun yağış altında 90 kilometrelik yol yapmamız gerekiyor. Tabii bu arada Orlando’daki otel rezervasyonlarımız ve planladığımız program değişikliğe uğradı. Ancak fırtınaya rağmen azimliyiz, programımıza mutlaka bir yerden giriş yapacağız. Normalde 1 saatte alabileceğimiz yol neredeyse 2 saat sürdü. Ama sonunda sağ salim... daha fazla

30 May 2014

ÇOCUKLARIN DÜNYASI: ORLANDO

Chicago’dan yine biraz hüzünlü ama güzel anılarla ayrılıyoruz. Sonraki durak Orlando, ama ben çocukların olduğu kadar büyüklerin de ilgi duyduğu Disneyland ya da Epcot Center ya da SeaWorld yerine biraz gecelerinden bahsedeceğim. Önce Orlando manzarası; iniş için alçalmaya başladığımızda çok sevdiğim manzarayı yine sıkılmadan keyifle izliyorum. Yüzlerce göl, gölet ve etrafı... daha fazla

25 May 2014

KENNEDY UZAY MERKEZİ GEZİSİ

Bugün belki de seyahatimizin ABD tarafındaki en heyecanlı günü. Yıllardır filmlerde ve belgesellerde izlediğim Kennedy Uzay Merkezini gezeceğiz. Otelimizin kahvaltısını pek beğenmediğimiz için ilk iş otelin yanı başındaki Ihop’a gitmek oldu tabii. Burada kahvaltı yaparken dışarıda başka bir restoranın tanıtım aracı oldukça dikkatimi çekti. Bu Amerikalılar gerçekten herşeyi... daha fazla

21 Mar 2014

ORLANDO GEZİSİ: UNIVERSAL STUDIOS

Orlando’da ikinci günümüzde planda Universal Studios gezisi var. Şunu peşin peşin söylemeliyim ki, kesinlikle burayı yarım günde falan dolaşacağınızı zannetmeyin. Universal Studios için 4 saat hesaplamıştım ancak bir tam gün bile yetmedi. Burası 2 ayrı bölümde oluşuyor. Biz önce daha masalsı olan bölümünü gezdik. Girişi bile çok etkileyici, kendinizi rüyada gibi... daha fazla

20 Mar 2014

ORLANDO GEZİSİ: DOWNTOWN DISNEY

Yoğun yağışa rağmen sonunda Orlando’dayız. Ancak hava şartları sebebi ile kaçırdığımız uçuş maalesef ki tüm programa yansıdı. Ancak programın tamamını yetiştirmekte kararlı olan bir grubuz. Tabii New York City’den Orlando’ya uçuşumuz hava şartları sebebi ile iptal edilince daha önceden rezerve etmiş olduğum oteli de iptal etmek zorunda kalmıştık. Neyse ki son anda Orlando’da... daha fazla

7 saat 48 dak önce
Galeri

Yere çöp attıktan bir süre sonra yüzünüzün bilboardlarda teşhir edildiğini görürseniz ne yaparsınız?
Kaynak: http://www.iflscience.com/could-you-be-next-face-litter
Fotoğraf: Ogilvy & Mather Hong Kong

Bilim-kurgu filmlerinin senaryosunu anımsatan bu fikir aslında oldukça ciddi bir proje. The Hong Kong Cleanup Initiative ve ortaklık yaptığı reklam firması Ogilvy & Mather bir çalışma başlattı adı ise The Face of Litter.
Fotoğraf: wtkr.com

Bu hem etkileyici hem de alttan alta ürkütücü çalışmanın temeli, bulunan çöpün üzerinden DNA kalıntılarını toplamaya bunu analiz etmeye ve kişinin yüz profilini ortaya çıkarmaya dayanıyor. Tabii esas amaç bu işlemlerin ardından kişiyi halka açık yerlerde teşhir etmek.
Fotoğraf: www.forbes.com

Çalışma aslında belli başlı problemleri de ele alıyor. Bu problemlerin başında da milyonlarca tonluk plastik atıklar, kıyı ülkelerinden denize giren maddeler geliyor. Bu konuda Çin malesef ilk sırayı çekiyor.
Fotoğraf: www.shft.com

Çalışmada kişinin fenotipik özellikleri direkt olarak belirlenmiyor. Sistemin pek çok datayla desteklenmesi isteniyor. Burada da devreye demografik bilgiler giriyor.
Yapılmak istenen şey insanların bölgeye, yaşa ya da atılan çöpün türüne göre gruplandırılması. Mesela sakızı ele aldığımızda henellikle 18-34 yaş arasındaki insanların çiğnediğini görüyoruz. Burada tabii ki kesin bir sınırlama yok ama bu yaş aralığı profilin tamamlanması için oldukça önemli.
Fotoğraf: www.trunews.com

Çöp Atanları Bilboardlarda Teşhir Edecek Bir Proje

Kaynak: http://www.iflscience.com/could-you-be-next-face-litter
Fotoğraf: Ogilvy & Mather Hong Kong

Editör
14 saat 33 dak önce
Duyuru

Air Lituanica son uçuşunu yaptı

Litvanya’nın havayolu şirketi Air Lituanica’nın tüm uçuş operasyonlarının durdurulduğu açıklandı.   Şirket, satılmış biletlerin uçuşlarının Air Baltic tarafından düzenleneceğini bildirdi ve artık Air Lituanica biletlerinin satılmayacağı, uçuşlarının gerçekleşmeyeceği belirtildi.    Havayolunun hangi nedenle böyle bir karar aldığı henüz açıklanmazken, uzmanlara göre şirketin... daha fazla

14 saat 55 dak önce

BATUM’A SEYAHAT

Çok Gezenti’yim ama yara bende Seyahat, hayatımda hem zevk hem de meslek olarak var. Evet, sonuçta ortaya “zevkli bir meslek” çıkıyor ama burada o konuya hiç girmeyelim reca edeceğim. Zira şu ara muhtemelen ülkenin en “hayat sana güzel abi” adamıyım tahmin ediyorum. Hatta en “oooh geziyor geziyor bide üstüne para kazanıyor” adamı olduğum da kuvvetle muhtemel. Değmedik nazar... daha fazla

16 saat 12 dak önce

YESEMEK AÇIK HAVA MÜZESİ

Çıktık yola Gaziantep’ten merkeze yaklaşık 129 km uzaklıktaki, Karatepe sırtlarında yer alan antik dönemin en büyük sanat merkezi ve açık hava heykel atölyesi “Yesemek Açık Hava Müzesi ve Heykel Atölyesi’ne doğru… İslahiye’nin ünlü biber tarlaları ve muhteşem bir halı görüntüsündeki şarap rengi gelincik tarlaları arasından ilerlerken durup da baharın bin bir renkleri ve mis... daha fazla

16 saat 40 dak önce

FISTIK VE TARİH DİYARI GAZİANTEP

Ülkemin doğu bölgesine ancak 6 sene önce ilk kez gitmiştim. Hem Gaziantep’te bir resim sergisine katılacağım hem de bu vesile ile de birçok şehri, tarihi yerleri ve Gaziantep’te Zeugma Müzesi’ni gezeceğim için heyecanlıydım. O senelerde dünyanın ikinci büyük mozaik müzesi olduğunu öğrendiğim müzeye hayran kalmıştım. Daha sonra yeni ve çok daha büyük bir müze açıldığını, hatta... daha fazla

Editör
17 saat 33 dak önce
Duyuru

Tatil rotası belirlemeden önce Twitter’a göz atmalı

Yazın kendini hissettirmeye başladığı ve tatil planlarının yapılmaya başlandığı şu günlerde, fikir sormak için en çok tercih edilen araçlardan biri olan Twitter’a tatil rotası belirlemek için de başvurulabileceği aşikâr.   Tatil planlamalarını yapanlar uygun hashtag’ler kullanarak Twitter’da paylaşım yapmaya başladı. Böylece Twitter henüz kararsız olanların yanıt bulabileceği... daha fazla

Bronz Yazar
18 saat 18 dak önce

ACILARIN UNUTULMADIĞI ŞEHİR: SARAYBOSNA

Saraybosna'da sokaklarda yürürken kendinizi Türkiye’de hissedeceksiniz. Anadolu’nun şehirlerine çok benziyor. Gezilecek yerler diye başlamak yerine içimi ağlatan Saraybosna gülünden bahsetmek istiyorum. Şehrin merkezinde kilisenin önünde görebileceğiniz boyalı alanın anlamı orada bir yaşamın son bulmasından gelir. Havan topu patlamasının beton zemin üzerinde bıraktığı iz... daha fazla

18 saat 48 dak önce

DUBAİ SKYDİVE MACERASI

Adrenalin tutkunları için Dubai'de yapılabilecek en çılgın aktivite kesinlikle Skydiving... Biraz cesaretini toplayıp hayatının en unutulmaz tecrübesini yaşamaya karar verenler veya fotoğraflarda görüp acaba nedir, yapabilir miyim diye düşünenler için Skydive Dubai'den bahsedip, merak ettiklerinizi ve kendi tecrübelerimi aktarmaya çalışacağım. Dubai hakkındaki diğer bilgiler... daha fazla

19 saat 12 dak önce

CİNQUE TERRE'NİN BÜYÜLEYİCİ KÖYLERİ: RİOMAGGİORE

İtalyan Rivierası'nda bulunan ve Unesco'nun koruma altına aldığı Cinque Terre, adından mütevellit 5 tane bir birinden şirin balıkçı köyünden oluşuyor. Son derece sevimli, bir o kadar da masalsı bu beş köyü gezmek için Bayan Pek Yer ile 2 dopdolu gün yeterli oldu. Baştan söylemek gerekir ki bol bol yokuş ve merdiven çıkacaksınız, hazırlıklı olun. Cinque Terre'ye ulaşımın en... daha fazla

19 saat 42 dak önce

MOSTAR: DO NOT FORGET

Saraybosna seyahatimizi planlarken Nisan ayını seçtiğimiz için 2015 yılı baharının bize sürpriz yapacağını hiç düşünmemiştik. Bitmeyen kış bizi bu seyahatte bayağı zorladı. Normal şartlar altında güneşli ve ılık bir seyahat geçirmek niyetindeydik ancak Saraybosna'daki ilk iki günümüz sağanak yağış ve soğuk hava altında geçti. Bu sebeple Mostar gezimizi güneş yüzünü gösterene... daha fazla