Gezi Notları

SİVAS'TA HIZLI AMA KEYİFLİ BİR GEZİ
Gezgin
Herkese merhaba, Bugün uzun zamandır merak ettiğim, sonunda gezip gördüğüm Sivas'ı anlatmak istiyorum size. Sivas, İç Anadolu Bölgesi'nde yer alıp Türkiye'nin yüz ölçümü bakımından Konya'dan...
Alplerin kucağında Solčavsko Bölgesi ve Logarska Dolina
Avusturya sınırında yer alan Solcava bölgesi Slovenya’nın kuzey kesiminde, başkent Ljubljana’ya sadece 1,5 saat mesafede yer alıyor. Bölgenin merkezi Solcava köyü. Burada hiç beklemediğimiz...

Slovenya'nın güzeli: Bled Gölü
Benim için ilk, Tuğçe içinse ikinci kez Bled Gölü‘ndeyiz. Buraya gelmeden önce Tuğçe Bled’in güzelliğinden bahseder dururdu. Biz henüz evlenmeden önce üç arkadaş Slovenya gezisinde gelmişler...
Slovenya’nın Kranjska Gora Bölgesi gezisi
Avusturya ile İtalya sınırında yer alan Kranska Gora, Slovenya’nın en ünlü kayak merkezlerinden biri. Her sene Kayak Dünya Kupası ve Kayakla Atlama etkinliklerine ev sahipliği yapan bölge,...

Hafta sonu Makedonya: Üsküp ve Ohri
user-image
Gezgin
Her yere gidememiş olsak da, Makedonya'da arkadaşlarımızın tavsiye ettiği güzel yerlere gitmeyi başardık. Makedonya gezimize Üsküp’ten yani Makedonya’nın başkentinden başladık. Üsküp'ü...
Royal Caribbean ile denizlerde yolculuk: Haiti / Labadee - 5. bölüm
Gold Yazar
10 milyon nüfuslu Haiti, Doğu Karayipler’deki Hispanyola Adası’nda bulunuyor. Adayı Dominik Cumhuriyeti ile paylaşıyorlar. Doğal güzellik anlamında adeta bir cennet, ama yaşam koşulları...

Bir pazar gezmesi: İstanbul Deniz Müzesi
Dışarıdan bakınca, içeride birkaç kayığın olduğunu düşündüğünüz, küçük bir müze gibi gelen Deniz Müzesi’ne; Kaan'ın gemi ve vapurları çok sevmesi ve bir pazar günümüzü değerlendirmek üzere...
Royal Caribbean ile denizlerde yolculuk: Porto Riko / San Juan - 4. bölüm
Gold Yazar
Seyahatimizin 6. günü Porto Riko’nun başkenti San Juan’a yanaşıyoruz. Ülkenin nüfusu 3,3 milyon. San Juan’ın ise 430 bin, çevresi ile 1,5 milyon nüfusa sahip. Karayipler’in en fazla nüfus...

İstanbul'un başlangıcı: Tuzla
Tuzla, İstanbul’un Anadolu yakasındaki başlangıcı ve en güzel ilçelerinden bir tanesidir. 6 yaşımda ailemle beraber Tuzla’da yaşamaya başladım ve 20 sene boyunca orada oturdum. Eskiden...
Royal Caribbean ile denizlerde yolculuk: St. Maarten - 3. bölüm
Gold Yazar
Royal Caribbean Allure of the Seas gemimiz ile iki günlük keyifli bir yolculuk sonrası gemimizin 5. gününde St. Maarten’in Philipsburg şehrinin limanına yanaşıyoruz. Gemideki organizasyon o...
Devamını oku

Royal Caribbean ile denizlerde yolculuk: Allure of the Sea içinde 2 gün - 2. bölüm
Silver Yazar
Yıllardır gerek kara, gerek hava gerekse deniz yolu ile pek çok seyahatim oldu. Gençlikte genellikle kara ve hava yolunu tercih ettim. Deniz yolu ile gidilen seyahatlerin dezavantajı...
Muğla'da doğal güzellikler: ​Yerküpe Yaylası ve Yerküpe Mağarası
Gold Yazar
Gezginler için yeni yerler, yepyeni güzellikler keşfetmek her zaman keyif vericidir. Biz de bugün, dostlarımla birlikte, ilk kez duyduğum yeni güzellikleri keşfe, yemyeşil çam ormanları ile...

Royal Caribbean ile denizlerde yolculuk: Miami - 1. bölüm
Gold Yazar
Royal Carribean Allure of the Seas (Denizlerin Cazibesi) ile 10 günlük Doğu Karayipler gezimize başlıyoruz. 26 Mayıs 2018’de THY ile 11 saatlik direkt uçuş sonrası Miami’deki otelimize...
Batum gezimiz 3: Botanik Bahçesi, Medea ve Türkiye'ye dönüş
Bronz Yazar
Sabah kahvaltıdan sonra, yürüyerek Rıza Dayı’nın mekânına gittik. Demleme çaylarımızı içip taksici Misha ile Batum Botanik Bahçesi’ne doğru yola çıktık. Batum Botanik Bahçesi şehir...