Gezi Notları

(Bar)selona: Gidilmesi Gereken 10 Bar
user-image
Editör
Barselona’yı çok seviyoruz. Gidenler, şehrin enerjisini ve insanı nasıl mutlu ettiğini anlata anlata bitiremiyor. Ben de o insanlardanım, 2016’da Barselona’da altı ay geçirdikten sonra oraya...
Pembe Şehir Jaipur
Gold Yazar
Delhi'den sabah başlayan ve yaklaşık 6 saat süren otobüs yolculuğu ile Jaipur gezimize başladık. Özellikle şehir merkezine geldiğimizde Jaipur'a neden pembe şehir dendiğini daha iyi anlıyoruz...

Antik Şehir, Roma
silver lining
Avrupa’nın hareketli ve cıvıl cıvıl şehirlerinden biri olan, çizmenin kuzeyine, İtalya’nın başkentine doğru, İstanbul’dan sonra yedi tepe üzerine kurulmuş diyebileceğimiz bir şehre, Roma’ya...
Masal Şehri Prag’da 4 gün - 2
silver lining
Prag’da üçüncü günümüzde, güne hayvanat bahçesine giderek başladık. Mustek durağından B sarı hat kullanıp Florence durağında indik ve kırmızı hatta geçiş yaptık, buradan da Nadrasi...

Masal Şehri Prag’da 4 Gün
silver lining
Simyacılar Kenti, Büyücüler Şehri, Güzel Manzaralar Kenti, Açık Hava Müzesi, 100 Kuleli Kent, Altın Kent, Biblo Şehir gibi çok sayıda isme sahip olan Prag, asıl ismini Praha kelimesinden...
Varşova'nın İlginç Müzeleri - 1 : Polin ve Neon
Gold Yazar
Kısa seyahatlerde çoğu zaman müzeleri gezmek zor olabiliyor ama bir kültürü anlayabilmek için bunlardan önemli birkaçını görmek bence şart. Varşova, kültür zengini bir doğu Avrupa şehri....

Filipinler Gezisi
Bronz Yazar
Yüreğim bavulunu toplamış çoktan; ruhum sırtlamış çantasını... "Uzaklar" çekiyor içimdeki seyyahın tasmasını...      Can Dündar İçimdeki seyyah “Hadi” diyor. “Topla bavulunu, şöyle bir...
Adım Adım Beyrut Gezimiz
Gezgin
Ben Beyrut. Yüzüklerini, bileziklerini, gerdanlıklarını suda yitiren su kraliçesi… Ben Akdeniz’in ayak altına düşen incisi… Ben mitolojinin cıva ile zehirlenmiş mavi balığı… Ben Beyrut....

Tur otobüsüyle Selanik - Halkidiki - Thassos
Bir Instagram hesabının yaptığı 2 kişilik Selanik turu çekilişi kız arkadaşıma çıktı. Turla gezmeye çok karşı olmama rağmen hayatımda 2. kere tura katıldım. İlki de pasaport yarışma...
Kuzeyin Puslu Kraliçesi
Gezgin
Piemonte bölgesinin merkezi olan Torino’ya nisan ayında geldik (Biz şehre THY'nin başlattığı İstanbul çıkışlı doğrudan uçuş ile gelmiştik. Sonradan bu seferler kaldırıldı. Ancak Torino’ya...

Türkiye’de Kayak İçin Butik Bir Alternatif: Davraz
Sömestr geldi bile. Kayak merkezleri bu eğlenceli kış sporunu öğrenmek için can atan minikler, onların aileleri ve hem eğlence hem de sporla tatil yapmak isteyen üniversite öğrencileriyle...
Damla Sakızı Kokan Ada: Sakız Adası
GEZGİN
Damla sakızlı gazozumu içerek Alaçatı değirmenlerine bakıyorum ve sabırsızlıkla yarını bekliyorum çünkü yarın Ege’yi iyice hissedeceğim. Chios’a yani namıdiğer Sakız Adası'na gidiyorum....

Ajax taraftarının mabedi Amsterdam Arena - Johan Cruyff Arena
Küçük yaşta halamın Hollanda'dan getirdiği Ajax formasıyla başladı aslında hikaye. Efsane formalarından bir tanesi, hala evimde duruyor ve zaman zaman giyiyorum. Büyüdükçe Avrupa futboluna...
İç Ürperten Auschwitz
Gold Yazar
Dile kolay bundan tam 18 yıl önce, ilk Polonya maceramızda Auschwitz’i ziyaret etmiştim ve bende çok acı anılar bırakmıştı. İlk kez anne olduğum ve 4 aylık bebeğim ile ziyarete gittiğim...