ISTANBUL MINIATURK

NURHAN YILMAZNURHAN YILMAZGold Yazar21 Haz 201361890 Yorum

Masallar Diyarını andıran Miniatürk, Türk kültür ve tarihinin bir arada görülebileceği en değerli yerlerden biridir. Anadolu ve İstanbul coğrafyasından eserleri bünyesinde barındıran iki ana bölümden oluşmaktadır. Bunun yanı sıra bir de Osmanlı coğrafyasından seçilmiş özel eserlerin yer aldığı ayrı bir bölüme de sahiptir.

Miniatürk’ün girişinde ilk olarak Mevlana Türbesi yer alıyor. Girişe bu yapının konmasındaki sebep “Ne olursan ol, gel” çağrısındaki Sevgi ve hoşgörüden kaynaklanıyor olsa gerek.

2003 senesinde hizmete açılan Miniatürk 60 bin metrekare alan üzerine kurulmuş olup Mini bir Ülkeyi andırıyor. Birkaç saat içerisinde Türkiye’de hatta yurtdışında da bulunan Osmanlı coğrafyasından da pek çok tarihi ve turistik noktayı görebilirsiniz.

Miniatürk’ün açık alanında Anadolu bölümünde Anıtkabir, Mevlana Türbesi, Selimiye Camii, İzmir Saat Kulesi, Çanakkale Şehitler Anıtı, Safranbolu Evleri, Malabadi Köprüsü, Halil-ül Rahman Camii ve Balıklı Göl, Adana Taş köprü, Bursa Yeşil Türbe, Erzurum Çifte Minareli Medrese, Amasya Yalı Boyu Evleri, Trabzon Sümela Manastırı, Efes Celsus Kütüphanesi, Artemis Tapınağı, Halikarnas Mozolesi, Peri Bacaları, Pamukkale gibi önemli noktaların küçültülmüş olan maketlerini görebilir bunlar arasında yürüyüş yapabilirsiniz.

İstanbul lokasyonunda bir çok otel seçeneği var. Bunlardan ilginç bulabilecekleriniz Arasta Hotel, Aparts Sultanahmet, Istanbul Apart House. Siz de şehir merkezine yakın kalıp da ekonomi yapmayı tercih edenlerdenseniz Perapart, Diva Bosphorus Apartments gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik oteller isterseniz Apart of Many Things, Second Home Suites, Beyazit Hotel & Hostel otelini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un İstanbul aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Miniatürk’ünİstanbul bölümünde ise Atatürk Olimpiyat Stadyumu, Süleymaniye Cami, Kız Kulesi, Beylerbeyi Sarayı, Dolmabahçe Sarayı, Ayasofya, Boğaziçi Köprüsü, Atatürk Havalimanı, Haydarpaşa Garı, Küçüksu Kasrı, Rumeli Hisarı, Taksim Meydanı ve Galata Kulesi gibi pek çok tarihi ve turistik noktanın küçültülmüş olan replikalarını görmeniz mümkündür.

Osmanlı Coğrafyasından ise yine çeşitli tarihi ve turistik noktalar burada yerini almıştır. Şam İstasyonu, Mescid-i Aksa, Budapeşte’deki Gül Baba Türbesi, Bosna-Hersek’teki Mostar Köprüsü, Selanik’teki Atatürk’ün Evi bunlara sadece birkaç örnektir.

Açık alanda bulunan bu masal şehirde her üç bölümde de tarihi ve turistik yer maketlerin önündeki Barkoda biletinizi okutursanız size sesli olarak bu eserler hakkında kısa bilgiler veriyor. Aynı zamanda bu bilgileri 9 farklı dilde dinleyebiliyorsunuz.

Aynı zamanda dünyanın ilk ve tek Kristal Müzesi de Miniatürk içerisinde yer almaktadır.

Galata kulesi, Ayasofya, Sultanahmet Camii, Çırağan sarayı, Haydarpaşa Garı, Kız Kulesi, St. Antuan Kilisesi, Topkapı Sarayı, Eyüp Sultan Camii, Rumeli Hisarı, Dolmabahçe Sarayı ve Saat Kulesi, Boğaziçi Köprüsü gibi İstanbul’un birbirinden güzel 16 tarihi eser kristal cam içine lazerle işlenmiştir. Cam, ışık ve lazer teknolojisinin tarihle buluşturulduğu dünyanın ilk ve tek kristal müzesi “Kristal İstanbul”dur.

Yine Panorama Zafer Müzesi de Miniatürk içerisinde yer almaktadır. 25 Aralık 2003’te Cumhuriyet’in kuruluşunun 80. Yılı anısına armağan olarak açılmıştır.

Bu müzede Milli mücadele cephe ve cephe gerisi hayatı ses ve ışık efektleri arasında canlanan maketlerle izleyebiliyorsunuz.

Bu müzede aynı zamanda Ulu Önder Atatürk’ün fotoğraf sergisi ve geleceğe yön veren sözleri bulunmakta.

Miniatürk içerisindeki bir diğer atraksiyon ise Flyride Helikopter Turu Simulasyonu…

Burada rüzgar, yağmur, kar, dokunma gibi realistik efektler ile zenginleştirilmiş 3 boyutlu bir simülasyon ile Türkiye ve İstanbul turu yapmak mümkün.

Bu turda helikopter ile gerçekten İstanbul üzerinde dolaşıyor gibi hissediyorsunuz. Tur sırasında İstanbul Boğazı, Kız Kulesi, Dolmabahçe Sarayı, Ayasofya, Topkapı Sarayı, Sultanahmet, Haliç, RumeliHisarı ve Mısır Çarşısını kuşbakışı izliyorsunuz. Oldukça keyif alacağınızdan emin olabilirsiniz.

Türkiye turunda ise yine Miniatürk’ten kalkan sanal helikopter ile Topkapı sarayı, İzmir Bergama ve Efes’te Antik Yunan şehirlerini gezecek, Antalya Aspendos’ta gladyatörleri görecek, Kaş’ta su altı dünyasına dalış yapacak, Fethiye’de Ölüdeniz’i ve Kapadokya’da Peri Bacaları’nda dolaşacak, Nemrut Dağı’ndaki tarihi kalıntıları görecek, Mardin’nin dillere destan evlerine uğrayacak, Trabzon’da Sümela Manastırı’na çıkacak, Uludağ’da kayak keyfi yaşayacaksınız.

Miniatürk’te çocuklar için de pek çok şey düşünülmüş. Çocuklar için geniş oyun alanları, ekspress tren, go-kart, satranç, labirent, kumandalı tekne gibi çeşitli atraksiyonlar mevcut. Yaz aylarında her haftasonu çocuk parkında kukla gösterisi ve çocuklara yönelik pek çok etkinlik de ücretsiz olarak verilmekte.

Her gün 09:00 – 19:00 saatleri arasında gezilebilen Miniatürk’e giriş ücretleri ise şu şekilde; Tam bilet 5 TL, Öğrenci, öğretmen, Polis ve emekliler için giriş ücreti 3 TL’dir.

Miniatürk’ten çıktıktan sonra Pierre Loti Tepesi’ne gidebilirsiniz.

Bu bölgeyi gezerken Tarihi Kahve’ye gidip, birşeyler yiyip içerek dinlenebilirsiniz.

Aynı zamanda Pierre Loti Tepesi Haliç manzarasını da en net izleyebileceğiniz yerlerdendir.

Sehir Merkezine En Yakin İstanbul Otelleri

En Uygun Fiyatlı İstanbul Otelleri

Sizin İçin Seçtiğimiz İstanbul Otelleri

Ücretsiz WiFi hizmeti sunan İstanbul Otelleri

İstanbul Turları

Balkan Üçgeni Lüks Otobüs 2 gece (129.00 €) Detaylar için tıklayın
  1. 23 Eylül 2015,Çarşamba - 27 Eylül 2015,Pazar
4* ile Romantik Ren Nehir Turu ve 4 Ülke Holanda, Almanya,Fransa ve İsviçre (1 390.00 €) Detaylar için tıklayın
  1. 23 Eylül 2015,Çarşamba - 1 Ekim 2015,Perşembe
Balkan Yarımadası Lüks Otobüs 7 gece (399.00 €) Detaylar için tıklayın
  1. 28 Ağustos 2015,Cuma - 5 Eylül 2015,Cumartesi
Kardeş Şehir Bakü'ye Türk Havayolları ile 3 Gece 4 Gün (496.00 €) Detaylar için tıklayın
  1. 23 Eylül 2015,Çarşamba - 26 Eylül 2015,Cumartesi
Balkan Yarımadası Lüks Otobüs 7 gece (399.00 €) Detaylar için tıklayın
  1. 4 Eylül 2015,Cuma - 12 Eylül 2015,Cumartesi

İstanbul için en uygun uçak biletlerini Skyscanner aracılığıyla görmek için hemen tıklayın.

Yorum yazmak için

İlgili İçerikler

20 Ağu 2015

TARİHİN ÖNEMLİ OLAYLARINA TANIKLIK EDEN TOPKAPI SARAYI

Sarayburnu güzelliği ile tüm imparatorları büyülemiş ve hepsi burada bir ev yaptırmış kendisine. Bunların en sonuncusu olan Topkapı Sarayı, hem Osmanlı sultanlarının hem de devletin yönetim merkezi olarak tarihin önemli olaylarına tanıklık etmiş. Fotoğraf: http://www.goturkey.com/tr/news/detail/394 Topkapı Sarayı; köşkler, daireler, setler ve çiçek bahçelerinden oluşmuştur.... daha fazla

01 Ağu 2015

BİR PAZAR POLONEZKÖY GEZİSİ

İstanbul’da yaşayanların özellikle baharda günübirlik olarak geziler için tercih ettikleri yerlerin başında Polonezköy gelir. Beykoz’a bağlı köy, denizden uzakta yeşilliğin tam ortasındadır. Kadıköy’e yaklaşık 30 km uzaktaki yerleşime araçla 45 dakika gibi bir sürede rahatlıkla ulaşırsınız. Polonyalı lider olan Prens Adam Czartoryski tarafından 1842 yılında kurulan köy hala... daha fazla

SEYHAN YÜCEYATAK
30 Tem 2015

DURU İLE LEGOLAND KEŞFİ

Torunum Duru, ne zaman İstanbul’a gelse İstanbul kazan biz kepçe durumuna geçiyoruz. Nerede yeni ne var? Çocuklara yönelik neler açıldı? Hangi çocuk tiyatrolarında hangi oyun gösterimde Duru gelmeden 1 ay önce başlıyorum çalışmalara. Bu kez oğlum, gelinim ve Duru’cum 1 haftalığına ziyarete geldiler. Temmuz’un 29’unda döneceklerini öğrenince Legoland’i de Duru’dan saklamıştım... daha fazla

Gezimanya
30 Tem 2015
Video

Legoland Discovery Center İstanbul

İSTANBUL’DA ÇOCUK OLMAK: LEGOLAND DISCOVERY CENTER

Çocukluk yıllarını küçük bir şehirde geçirmiş biri olarak aslında kendimi çok şanslı görüyorum. Tabii biz küçükken büyük kentlerde şimdiki gibi büyük çocuk parkları, çocuk gelişimine katkı sağlayacak oyun parkları, tema parkları yoktu. Şimdiki çocuklar çok şanslı. Her tür tema park ve eğitici park mevcut. Bu nedenle artık büyük kentlerde çocuk olmak da çok cazip. Hele de... daha fazla

28 Tem 2015

KARAKÖY'DE GÖRMEDEN GEÇMEMENİZ GEREKEN 8 GRAFFİTİ

Graffiti sanatı ile ne kadar ilgilisiniz bilmiyorum ama ben gerçekten bu sanatı çok seviyorum. Hatta bazen güzel graffitiler bulurum umuduyla sokak sokak çılgınlar gibi gezdiğim oluyor. Bu gezilerim sırasında da çok farklı graffitilere rastlayabiliyorum. Genelde gezip, keşfe çıktığım yerlerde bir graffiti bulursam da önünde fotoğraf çekilmeyi ya da sadece o karenin fotoğrafını... daha fazla

27 Tem 2015
22 Tem 2015

3. KÖPRÜDEN ÖNCE SON ÇIKIŞ: GARİPÇE, RUMELİ KAVAĞI VE RUMELİ FENERİ

3. köprü yapılmadan önce İstanbul'un el değmemiş köylerini görme fırsatı olan kişilerden biri olduğum için mutluyum. Hayat farklı ihtiyaçlar doğursa da eskinin güzelliği her zaman heyecanlandırır. Üçüncü köprünün yapım çalışmalarından önce aldığım kısa notlar: Hafta sonu, Ekim ayının sonlarında olmamıza rağmen  havanın da güzel olmasıyla en sonunda Garipçe’ye gitmeye karar... daha fazla

10 Tem 2015

HAPPY MOON'S LEZZETLERİ

Anadolu yakasının vazgeçilmez lezzeti olan Happy Moon's yeni şubesini Galleria'ya açtı. Tabi bende Happy Moon's lezzetine hayran kalan bir Avrupa yakalı olarak bu habere gerçekten çok sevindim ve hemen koştum Galleria'ya :) Daha önceden bahsetmişimdir Marina tarafından nefret ederim. Gelen kişiler, mekanlar yani kısacası ortamı bana hiç cazip gelmemiştir ama Galleria tarafı bu... daha fazla

30 Haz 2015
26 Haz 2015

BİR ESKİ İSTANBUL SEMTİ: ZEYREK

Defalarca geçmişimdir Unkapanı'ndaki Atatürk Bulvarı'ndan, özellikle kış aylarında her hafta bir oyun izlemeye giderim Reşat Nuri sahnesine ancak hiçbir zaman bu caddenin arkasında bir tarih hazinesi olacağı aklıma gelmezdi. İşte İstanbul böyle bir şehir; her zaman saklı bir köşesi, gizemli bir yanı ve kendisine sakladığı sırları vardır. Günümüze kadar bir "bütün" olarak... daha fazla

17 Haz 2015
10 Haz 2015

ALAÇATI MUHALLEBİCİSİ'NDE KAHVALTI

Güzel İstanbul'umuza günlerdir yaz gelmeyince, güneşli havalardan tam umudu kesmiştik ki gün itibari ile umutlarımız yeniden yeşerdi :) Bugün hava mis gibiydi. ''Tam kahvaltı yapılacak hava yani!! :))'' dedim ve yine kendimi kahvaltıya vurdum. Tüm yazılarımda ne kadar kahvaltı aşığı olduğumu belirttiğim için benden ve kahvaltı aşkımdan bıkmış olabilirsiniz ama affedin beni. Ne... daha fazla

07 Haz 2015

TÜRK KAHVESİYLE GELEN EGE ESİNTİSİ

Cunda yazısını yazdığım günden beri canım sakız aromalı bir şeyler çekiyordu ki Caddebostan’da amansız bir yağmura yakalanmam sonucu rast geldiğim keyifli mekanda buldum onu... Burası 'Tarihi Bağdat Kurukahvecisi'. Şaşkınbakkal Boyner'in karşısında, Marks & Spencer’ın sağında kalan bu mekanın önünden defalarca geçmeme rağmen daha önce nasıl olup da girmediğim için... daha fazla

03 Haz 2015
01 Haz 2015

MAÇKA ON NUMARA’DA KAHVALTI

Merhabalar :) En sevdiğim mevsim ilkbahar geçti gitti ama şimdi havaların daha da ısınmasını sağlayacak bir mevsim geldi; yaz. Hava sıcaklığının gittikçe artacağı, evde duramayıp kendimizi dışarılara atacağımız günler yaklaştı. Eee evde duramayacaksak kahvaltı yapmak için de kaçış noktaları arayacağız değil mi? Şimdi diyeceksiniz ki yine mi kahvaltı yine mi çiçek? :) Eveeet... daha fazla

20 May 2015

İSTANBUL GALATA MEVLEVİHANESİ MÜZESİ

Taksim'den yürüyorum Eminönü'ne... Galata zaten cıvıl cıvıl muhteşem... Bir önceki geçişimde gözüme Galata Mevlevihanesi ilişmişti ama gezme fırsatım olmadı. İkinci geçişimde kaçırmadım :) Hatta saat 17:00 suları falandı dedim kesin kapanmıştır bir baktım müze kapanış saati 19:00 ve dedim haydi Gizmo! Bu arada müzeye girişte müze kart da geçerli. Restorasyon sonucu ortaya... daha fazla

19 May 2015

ÇOCUKLUĞA ATILAN ADIM: İSTANBUL OYUNCAK MÜZESİ

"Bir ülkenin geleceği politikacıların vaatlerinde değil çocukların oyunlarında ve hayallerindedir." der Sunay Akın. Sadece demekle kalmaz dünyanın önemli şehirlerinde örnekleri olan oyuncak müzesini açma fikrini 2005 tarihinde İstanbul için gerçekleştirir. İlk açıldığı sene ziyaret etmiştim. Şimdi 10 yaş büyüdüm ve müzenin 10. yılında tekrardan ziyaret ettim. Göztepe Tren... daha fazla

11 May 2015

ESKİ ŞARK ESERLERİ MÜZESİ

Bugün günlerden Karaköy-Sultanahmet'ti benim için. Hava yağmurlu da olsa müze gezme aşkına hiç bir şeyin engel olamayacağını düşündüm ve başladım müze turuma. İlk durağım; Eski Şark Eserleri Müzesi. Allah'ım bir müze bu kadar mı renkli olur. Ne varsa eskilerde var lafını doğrulaYAN eserler gördüm. Neler yapılmış, yapıtlar da ne emekler var. Şimdi bir çoğunu fotoğraflarla... daha fazla

IŞIL ATAKER
26 Nis 2015

YENİ KAHVE DURAĞI: TABURE

Kendi mekânımızın tanıtımını yapmak her ne kadar tuhaf gelse de hem yeni açtığımız çiçeği burnunda kafemizden bahsetmek hem de tükkanımızın :) ana ürünü olan kahvenin karanlık yüzüne ucundan da olsa değinmek istiyorum bu yazımda affınıza sığınarak… Pek çok kişinin hayalinde, sohbetlerinde mutlaka vardır kafe açmak, butik bir otel işletmek ya da sessiz bir sahil kasabasına... daha fazla

3 saat önce
Galeri
Karadağ

2006 yılında bağımsızlığına kavuşan Karadağ, vizesiz olarak seyahat edilebilecek ülkeler arasında. Doğal güzelliklere ve birçok tarihi esere sahip olan Karadağ, milli parkları ile ön plana çıkan şehirlere sahip. Durmitor Milli Parkı ve Skadar Gölü kesinlikle gezilmesi gereken yerlerden. Sveti Stefan Adası ise en ünlü turistik bölgelerinden biri.

Fotoğraf: http://www.charterworld.com/

Kosova

Kendinizi evinizde gibi hissettirecek ülkelerden biri Kosova. Geçmişi, kültürü ve sosyal dokusuyla adeta bir Türk şehri. Prizen ve Priştine görülmesi gereken şehirlerin başında geliyor. Tarihi sokakları, Osmanlı'dan kalma eserleri ile Balkanlardaki Türk izlerini takip edeceğiniz Kosova gezisinde en güzel yöresel yemekler sizi bekliyor olacak!

Fotoğraf: http://tripwow.tripadvisor.com/

Makedonya

Vize parası yok, üstelik oldukça ucuz sayılır! Başkent Üsküp ve Ohrid en önemli şehirleri. Üsküp’te Rahibe Teressa Evi, Büyük İskender heykeli, hanlar ve bitpazarları görülmesi gereken yerlerden. Ohrid’de ise Ohrid Gölü ve kalesi kesinlikle ziyaret edilmeli.

Fotoğraf: http://no-limit.info/

Arnavutluk

Visesiz gidilen başka bir Balkan ülkesi Arnavutluk. 1,5 saatlik bir uçak yolculuğuyla Tiran’a varabilirsiniz. Özellikle Unesco Dünya Mirası Listesinde bulunan Butrint antik kentini görmelisiniz. Arnavut ciğeri, Elbasan tava ve Arnavut böreği yemeden geri dönmeyin sakın!

Fotoğraf: http://www.masterdmc.com/

Belarus

Beyaz Rusya! Türk erkeklerinin hakkında çok iyi şeyler duyduğu bu ülkeye vizesiz gidebiliyoruz. Belarus gezinizi küçük bir Rusya gezisi olarak düşünebilirsiniz. Başkent Minsk, sahip olduğu Sovyet mimarisi ve modern şehir yapısı ile Belarus’un en önemli turistik yerlerinden biri. Canlı gece hayatı ile Minsk, Slav müzik festivalleri ile Vitebsk ve doğayla baş başa kalabileceğiniz Belarus köyleri sizi bekliyor!

Fotoğraf: http://venturedayminsk.com/

Vizem Çıktı Mı Diye Seni Derde Sokmayacak 10 Güzelim Ülke

Fotoğraf: http://www.charterworld.com/

10 saat önce
Ağ Günlüğü
17 saat önce

Japonya’da enflasyon bu yıl 3.kez sıfır düzeyine indi

Japonya İstatistik Kurumu’nun açıkladığı verilerde, enflasyondaki düşüşe enerji fiyatlarındaki gerilemenin neden olduğu belirtildi. Japonya’da, Merkez Bankası’nın enflasyonu % 2’ye çıkarma hedefinin olduğu ifade ediliyor. Ekonominin büyümesi için hükümet, Yen’e değer kaybettirmeye ve parasal genişleme politikasıyla enflasyonu yükseltmeye çalışıyor. (tr.euronews)

anill
Gezgin
17 saat önce

PRAG'DA KISA BİR GÜN

Viyana'da konaklamam sırasında bulunduğum Prag'a otobüsle geldim. Florenc isimli durağında hemen indiğiniz yerde tourist information'a ulaşıp harita ve günlük birkaç günlük bilet alabilir ve hemen civarda genelde yeşil renkte görülen change'lerden paranızı çevirebilirsiniz. Euro için benim bulunduğum dönemde 25,5 - 27 Çek Kronu arası bir çevrim bulunmaktaydı. Siz siz olup... daha fazla

JAPONYA'DA GEİSHA KÜLTÜRÜ

Japonya konusu açıldığında konu bir şekilde döner dolaşır “Geisha”lara gelir. Peki kimdir bunlar? Neden bu kadar meşhurlar? Cevapları bu yazıda! “Geisha” veya “Geiko” kelime olarak “sanat veya gösteri kişisi” anlamında. Adından da anlaşılacağı gibi geishalar sanat dolu kişilikler. İnsanlar çeşitli zamanlarda toplandıklarında orayı güzelleştirmesi, neşe saçması için geishaları... daha fazla

Duyuru

Florida'da acil durum ilan edildi

Karayiplerde etkili olan Erika fırtınasının Dominik Cumhuriyeti’nde can ve mal kaybına neden olduğu bildirilmişti. Tropikal fırtına Erika’nın Dominik Cumhuriyeti’ne ilk ulaştığı saatlerde hızının 210 kilometreye kadar çıktığı açıklandı. Şimdi ise fırtınanın Pazar günü geç saatlerde Florida’da etkili olması bekleniyor. Eyalet valisinin, tüm ilçelerde tedbir amaçlı acil durum... daha fazla

Galeri
Sarp Kayalıklar ve Tatil

Mimarlar, zor doğa koşullarında yaşam alanları yaratmak konusunda her gün yeni zaferler kazanıyorlar. Bu mücadelede turizmin kazançlarından biri de sarp kayalıklar ve denizi birleştiren sıradışı oteller. Bir "The Telegraph" derlemesi...

Fotoğraf: http://s0.geograph.org.uk/photos/66/10/661004_ab36b947.jpg

Il San Pietro di Positano, İtalya

Amalfi kıyılarında uzanan Positano koyuna bakan kayalıklar üstüne inşa edilmiş, 5 yıldızlı bir mimarlık harikası. Otelin 62 odasından her birinin deniz manzaralı özel terası mevcut...

Fotoğraf: http://www.telegraph.co.uk/travel/picturegalleries/10298718/Clifftop-hot...

Hotel Hacienda Na Xamena, Ibiza

Adanın korunmuş kesiminde yer alan ormanlarla çevrili otel,180 metrelik yükseklikte kayalıklar arasına kurulmuş. Nefes kesici manzarayla iç içe geçen havuz, kuzeybatı kıyısının keyfini yaşatıyor.

Post Ranch Inn, California, Amerika Birleşik Devletleri:

California'nın Big Sur sahil şeridinde bulunan kayalıklarda adeta asılı duran, cam duvarlı bir oda düşünün... Panoramik okyanus görüntüsü, "spa" ve "sonsuzluk havuzu" gibi farklı mekanlar da misafirlerin beğenisine sunulmuş.

Cliff House Hotel, Ardmore, İrlanda

Cliffhouse'ta deniz pencereden seyredilecek bir görüntüden daha fazlası olarak düşünülmüş. Odalardaki özel verandalar, kumsala yakın alanları dolduran okyanus kokusu, spa'nın tabandan tavana uzanan pencereleri ile başlı başına bir tema olarak ele alınıyor.

Fotoğraf: http://s0.geograph.org.uk/photos/66/10/661004_ab36b947.jpg

Duyuru

Avrupa'da tren garlarında sıkı güvenlik önlemleri

Amsterdam-Paris tren hattında yaşanan silahlı saldırının ardından Avrupa’da tren garlarında güvenlik önlemlerinin arttırılacağı açıklandı. Avrupalı içişleri ve ulaşım bakanlarının konuyu değerlendirmek için Paris’te toplanacağı bildirildi. Toplantında, tren garlarındaki tarama cihazlarının ve güvenlik personelinin sayısının arttırılması vb. çeşitli güvenlik önlemleri ele... daha fazla