Şarap Bağlarının Bulunduğu Kıyı: Vina del Mar

Valparasio’ya 10 kmilometre mesafede yer alan bir başka şehir. Zengin halkın sayfiye bölgesi. Pek çok otel ve gökdelenin bulunduğu bu sayfiye bölgesine gelirken yolda Moai Heykeli görüyoruz. Paskalya adaları Şili’ye bağlı, oradan getirilmiş olan bu Moai Heykeli. Şehrin farlı yerlerinde de bu heykellerin replikalarına rastlıyoruz.

Vina del Mar, şarap bağlarının bulunduğu kıyı anlamına geliyor. Vina del Mar merkezinde pek çok ülkede gördüğünüz gibi çiçekten yapılmış büyük bir saat var ve tabii ki fotoğraflanıyor.

Daha sonra pelikanların mesken tuttuğu koya geliyoruz ve onları fotoğraflamaya çalışıyoruz. Hotel del Mar buranın en iyi otel ve gazinolarından biri.

Gemi şeklinde yapılmış olan Cap Ducal ise pelikanların en sevdiği mekânlardan biri üzerindeki pelikanları fotoğraflamaya çalışıyoruz.

Sahil kayalık, deniz kenarı güneşlenenlerle dolu. Burada hava 2 gün iyi ise 3 gün kötü oluyormuş, bizim şansımıza hava güneşliydi. Güneşi gören sahile koşmuştu.