Hafta Sonu Yuvacık Gezisi

Haftasonları şöyle bir yerlere kaçalım, değişik aktiviteler yapalım, doğayla baş başa kalalım, doya doya bir haftasonu geçirelim ve çok da uzaklara gitmeyelim diyorsanız İstanbul’a yaklaşık olarak 1 saat 30 dakika uzaklıktaki Kocaeli’nin Başiskele ilçesine bağlı Yuvacık beldesini önereceğim size.

Hem yürüyüş, hem koşu hem de spor yapabileceğiniz çeşitli tesislerin olduğu bir belde. Ayrıca Yuvacık Barajı’nın yanında da uygun yerler bulunuyor. Piknik yapmayı, sporu ve sessizliği seviyorsanız kesinlikle size göre :) Herhangi bir tesise gitmek istemiyorsanız Yuvacık Barajı çevresine gidebilirsiniz. Arabanızı rahatlıkla park edebileceğiniz bir otopark alanı da mevcut.

Biz genel olarak mangal yakmaya gidiyoruz YuvacıkBarajı'na. Sandalyelerimizi, masamızı ve eşyalarımızı alıp kuruluyoruz göl kenarına :) İsterseniz piknik masalarıda bulunuyor. İnanın saatlerin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız :)

Ben yıllarca İzmit’te yaşadığım için birçok kez gitme fırsatı buldum. Gerek kahvaltıya, gerek iftar yemeklerine, gerekse de trekkinglere... Özellikle yaz aylarındaki sıcak bunaltıcı havalarda gidin, rahatladığınızı hissedeceksiniz :) Gerçi yazı, kışı ve baharı apayrı bir yer Yuvacık’ın  :)

Ne yapabilirsiniz, orada ne var derseniz; tabi ki huzur var :) Sabah erkenden kalkıp gürül gürül akan derenin üzerindeki köprülerde uzun uzun köy kahvaltısı yapabilirsiniz. Aslına bakarsanız orada yediğiniz içtiğinizden çok, ortam sizi daha çok etkileyecektir :)

Salıncaklara binip, dere kenarında uzun doğa yürüyüşleri yapabilirsiniz, trekking için uygun alanlar yürüyüş parkurları bulunuyor. Bunun haricinde isterseniz ATV Safari, Jeep Safari ve Paintball etkinliklerine katılabilirsiniz.

Ayrıca Yuvacık çevresinde konaklama seçenekleri de bulunuyor. İstanbul’dan veya çevre illerden gelecekseniz 1 gün konaklayarak 2 gün boyunca çeşitli etkinliklere katılabilirsiniz. Bunlar için fiyat bilgisini çeşitli işletmeler ile iletişime geçerek veya internet sitelerinden alabilirsiniz.

Küçük gezintiler, aktiviteler istiyorsanız ve bizim gibi doğayı seviyorsanız bence yolunuz Yuvacık'a düşmeli :)

Yazılarımı güncel bir şekilde http://www.tripengineer.com isimli web siteme mail adresiniz ile üye olarak takip edebilirsiniz.https://www.instagram.com/tripengineer

Tripengineer

Uzun zamandır yazsam mı yazmasam mı, süreklilik sağlayabilir miyim derken ilk yazıyı yazmaya karar verdim.Ve www.tripengineer.com isimli blogumu açtım :) K