Tahran Gezi Notları

İran Gezi Notları – Tahran

İran hakkında bildiklerinizi unutun! İran son derece güvenli bir ülke İran’a gideceğimi arkadaşlarıma söylediğimde, ne işin var İran’da orada şeriat var seni keserler gitme gibi bir çok söz söylediler. Onlar öyle diye…

Tahran'ın Özgürlükler Kafe'si (Kafes'i)
Gülfer DuranGülfer Duran15.06.2015

Tahrana adım atar atmaz yoğun bir gaz, toz ve kirlilik bulutu sizi selamlıyor. Ambargonun etkisiyle oluşan siyasi bulut mudur bilinmez ama kirlilik şehrin üstüne kabus gibi çökmüş. Sık sık resmi kurumlar ve okullar hava…

Fars Diyarının Başkenti: Tahran
Emre KaratayyEmre Karatayy14.06.2015

Van'dan yaklaşık 3.5 saatlik bir otobüs yolculuğu ile Türkiye'ye en yakın İran ili Khoy'a vardım. Zamandan tasarruf edebileyim diye ilk iş gece otobüsüne bilet almak oldu. Otobüs vaktine kadar ufak çarşısında vakit…

Metropol Kent Tahran
Cüneyt DurhanCüneyt DurhanSilver Yazar13.01.2015

Tebriz’den gece saat 23.30 VIP sefer yapan Hamsafar Co firması ile 7 saat süren bir yolculukla Tahran’a vardım. Yolculuk için 32.000 Tümen (22 TL) ödedim. Ülkede otobüs yolculuğu ciddi yoğunlukta, ama 1-2 Dolar fazla…

Ön Yargının Kırıldığı Ülke İran

İran gezi planlarımı hazırlamaya başladığımda, çevremdeki herkesin ön yargısı oldu. Ne işin var İran'da, gidecek yer mi bulamadın, şeriat var orada, keserler adamı gibi : ) sözlerle tebessümlerimi tavan yaptırsalar da…

Tahran'da Görülecek Ve Gezilecek Yerler
nevinsalmannevinsalmanGold Yazar01.12.2014

Uçağımız İran’ın Uluslararası İmam Humeyni Havalimanı’na iniyor. Biz hanımlar başımıza eşarplarımızı takarak iniyoruz uçaktan. Bizden vize istemeyen nadir ülkelerden İran’a girişimizde hiçbir problem yaşamıyoruz,…

Otobüsle İran'a Yolculuk ve İran
Kenan YıldırımKenan YıldırımGezgin27.11.2013

1.GÜNHer ne kadar çevremden tepki alsam da İran yolculuğuna çıkmayı bir çay bahçesinde kafama koydum. Daha önce İran'a giden bir arkadaşım otobüs ile gidebilirsin 40 - 42 saat sürüyor dedi ve benim devreler işlemeye…

Nevruz Döneminde Tahran
Seyhan YÜCEYATAKSeyhan YÜCEYATAKSilver Yazar04.04.2013

İstanbul’dan Tahran’a yolculuğumuz başladı. İyi uçuşlar dileyen pilotumuzun kadın olması bizi şaşırttı. Tahran’da İmam Humeyni havaalanına indik. Pasaporttan geçtikten sonra iki kadın şehrin tanıtımını yapan broşü...