Bir Ara Ver

Merhabalar,Biz iki gezgin, iki mühendis, birbirini, doğayı, yolları, dağları, tepeleri, ağaçları, dereleri çok seven bir çiftiz...Evliliğimizin 9. ayında işlerimizden ayrılıp Birleşik Krallık ve Avrupa'da 5 ay süren bir bisiklet turuna çıktık. Bisiklet turundan önce Geyikbayırı'nda 1 ay kadar tırmandık, Antalya maratonuna katıldık.Bu sürede hayatımız ve hayata bakışımız değişti/değişiyor. Daha az eşya ile hayatımıza devam etmek istediğimize karar verdik ve evimizi küçülttük. Kitaplarımızı bile verdik. Tabiki bu daha bir başlangıç..  Çok sevdiğimiz dağlara daha sık gitmeye karar verdik. Son birkaç ayda bir Aladağlar bir de Erciyes zirve tırmanışı yaptık. İkimiz de doğa yürüyüşleri düzenleyen bir sivil toplum kuruluşunun yönetim kurulu üyesiyiz. Haftasonlarımızı şehirden uzakta, ormanlarda geçirmeye çalışıyoruz. Baharda bir Uzak Doğu turu, şubat ayında ise bir  Kilimanjaro tırmanışı bize gözünü kırpıyor. Yaşadıklarımızı, seyahatimizi blog'umuzda paylaşıyoruz. Yaşadıklarımızı paylaşmak istiyoruz çünkü, biz başka gezginlerden, hayalperestlerden çok ilham aldık. Yapılabilir olduğunu görmemize yardımcı oldular. Başka bir hayatın mümkün olduğunu gösterdiler.Evet başka bir hayat, başka bir dünya mümkün ve gerçek hayat dışarda..Eğer siz de bizim blog'umuza gözatmak isterseniz adresimiz; www.biraraver.com/blog/Saygı ve sevgilerimizle,Bir Ara Ver