Mostar Gezi Notları

Kültürleri Birleştiren Köprü: Mostar Köprüsü
BANU DEMİRBANU DEMİRGold Yazar10.08.2017

Motor ile Bosna-Hersek sınırına yaklaşırken diğer sınır kapılarındaki gibi sıraya girmiş arabaları görünce gayriihtiyari hep yaptığımız gibi en öne doğru ilerliyoruz, motor ile gezmenin dayanılmaz ayrıcalığı olarak…

Mostar'a Yolculuk
Nihan GurNihan Gur22.11.2015

Eğer Saraybosna'ya gelip 1 gün Mostar'a ayıracak vaktiniz varsa bunun için 2 alternatifiniz var; otobüs ya da tren. Ben daha hızlı olduğunu duyduğum için otobüs ile gittim.

Blagay Tekkesi ve Tarihi
serap selçukserap selçukGold Yazar25.07.2015

Blagay, Mostar’ın içinden  geçen ve Bosna-Hersek’in en büyük nehirlerinden biri olan Neretva’nın önemli kollarından biri olan Buna Nehri’nin doğduğu yerde. Mostar'dan sonra 5 dakikalık uzaklıkta bulunan Blagay'a gitmek…

Bosna Hersek'te Mostar Köprüsü ile Buluşma
serap selçukserap selçukGold Yazar09.07.2015

Sadece fotoğraflarını görüp, hayran olduğumuz Mostar Köprüsü ile buluşmaya Saraybosna gezimizin ikinci gününe plan yapıyoruz. Gün aymış, yolculuğumuzun başlama vakti de gelince, bizdeki heyecanda hat safhaya çıkıyor.…

Mostar: Do Not Forget
Gülçin Kaymak SağkolGülçin Kaymak SağkolSilver Yazar26.05.2015

Saraybosna seyahatimizi planlarken Nisan ayını seçtiğimiz için 2015 yılı baharının bize sürpriz yapacağını hiç düşünmemiştik. Bitmeyen kış bizi bu seyahatte bayağı zorladı. Normal şartlar altında güneşli ve ılık bir…

Saraybosna Sokaklarında: Mostar Gezi Notları
Erdem GürsesErdem GürsesBronz Yazar06.02.2014

Saraybosna'daki 4. günümde, sırt çantamı yüklendim ve hostelden çıktım. Saraybosna sokakları bomboş, tek tük insan var sokakta, sabah serinliği vuruyor yüzüme... Fırınlar yeni yeni kepenklerini açıyor. Yaklaşık 35…

Balkan Kızının Gözünden Yansımalar: Üsküp, Tiran, Mostar...
IŞIL ATAKERIŞIL ATAKERSilver Yazar18.11.2013

Balkanlar´a ailemle beraber yaptığım en son seyahatimle ilgili yazıma nasıl bir girizgah yapmalıydım? Bir türlü bilgisayarımın başına geçip yazmaya başlayamadığım bir anda Barbaros´un verdiği haberle kendimi ilk defa…

Mostar ve Doğal Güzellikleri
Serpil GülSerpil GülBronz Yazar24.07.2013

Para birimi : Konvertible Mark (KM)Otelimiz: Demodino OtelKalış Süresi: 1 gün Mostar yolu tek kelimeyle arabayla giderken herkesin hayran olabileceği bir yol. Etraf yeşilliklerle dolu ve Neretva nehiriyle &...

Mostar ve Kocitelli Köyü
HÜSEYİN YILMAZHÜSEYİN YILMAZEditör28.05.2011

Saraybosna’dan Mostar’a günübirlik turlar ile gitmek mümkün. Mostar’a giderken yolda baraj göllerinin ve ırmakların nefis manzarası eşliğinde seyahat ettik. Mostar’a giderken Kocitell...