Gemi Turuyla Santorini

Bu meşhur balayı adası adına kısaca bir şeyler yazayım istedim. Santorini'ye gemiyle gelindiğinde teleferik veya eşekler ile (tavsiye edilmez ama yürüyerek de ki 635 kadar basamak ve eşeklerin altında bez yok ve yolda sarhoş gibi de gidebiliyorlar) yukarı çıkılabilir.

Burada şirin sokaklar bulunur geniş bir alandır. Siyah kumsal ve dalış için genelde burada güzel yerler bulunmaktadır. Göz alıcı asıl yer ise Oia'dır. Otobüs ile (en avantajlı yöntem) buraya gidiş 1,6 €'dur. Her 20 dakikada bir, özellikle Ağustos'ta otobüs bulmak mümkündür. Yalnız dikkat, otobüslere koltuk sayısı kadar oturulmuyor. Biletler içeride ödeniyor ve genelde 50-55 kişi gitmekte.

Teleferikle çıkılan noktadan hemen sol taraftaki uzun sokağa geçip sola dönebilir veya garantilemek için teleferik çıkışından harita alarak otobüs durağına ulaşabilirsiniz. Ortalama 6-7 dakikanızı alacaktır. Sonrası 20-25 dakikalık bir yolculuk ve muhteşem bir manzaraya dönüşmektedir.

Oia gözleriniz önünde size muhteşem bir manzara sunar. Mavi ve beyaz eşsizdir burada. Butik oteller, daracık sokaklar... Balayı adası dedik ya adım başı gelin-damat da görmek bonusu!

Ada merkezindeki dar sokaklara daha çok manzara eklenmesi diyebiliriz buraya. Balayı suitleri cep yakar. Ancak burada 8-10 €'ya uzo veya bir bira yahut 15-20 €'ya ortalama bir şarap eşliğinde manzaraya ve gün batımına aşık olabilirsiniz.

anill

öğrenci şimdilik yeni yerler görmeyi sever.Çok cıstık pıstık eğlence yeri sevmez yalnız:)