DENİZİN ORTASINDAKİ VAHŞİ DOĞAL YAŞAM ALANI: BALLESTAS

UNESCO Dünya Mirası Listesi'ne alınmış, vahşi yaşam koruma milli parkı burası. Pasifik Okyanusu kıyılarında yer alan çöl ile okyanusun buluştuğu bir sahil boyu ve yarım adadır. Burada tüm canlılar ve kuşlar koruma altında.

Pisco

Pisco-1

Her gün sabaha karşı 3.30-4.00 gibi uyansak da benim için çok güzel bir tatil oldu.

Pisco bölgesine uygun ulaşım yollarından biri de havayolu. En uygun fiyatlı uçak biletlerini görmek için tıklayın

Bu sabah da o cennet gibi güzel olan, tatil köyü tadındaki otelimizi bırakıp Paracas’a geçtik. Jet motorlu teknemize binip 2 saatlik turumuza başladık.

Pisco-2

Önce şamdan şekliklendeki 15 cm derinliğinde olan büyük motifimizi gördük. Bunlar eski olmakla birlikte, tarihi tam bilinmiyor.

Pisco şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Otel yerine ev kiralamak isterseniz Hospedaje Pisco-Paracas, Casa Pisco Playa güzel bir seçim olacaktır. Bunlardan en iyileri Hostal Tambo Colorado, Apart Hotel Sol de Paracas, La Casa de Lourdes. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz El Paraiso, Hostal El Carmelo, Hospedaje Pisco-Paracas gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz La Posada de los Inkas, El Paraiso, guinea pig hostel tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Pisco aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Fotoğraflarımızı çektik, sonra pelikanların oluşturduğu adaları, denizaslanlarının olduğu kumsalı, penguenleri ve birçok kuş çeşidini gördük.

Pisco-3

Pisco-4

Burası onların vahşi doğal yaşam alanları idi. Denizaslanlarının sesi o kadar güzeldi ki homur homur sesler çıkarıyorlardı. Sonra dönüşe geçtik, Nazca'daki çizgilere doğru...

Pisco-5

leylegihavadagordummm.blogspot.com.tr

Ebru H

Gezmek.. İşte bu insanın ruhunu yenileyen bambaşka bir duygu..