Mutlaka Erzurum'a Gitmeliyim Dedirtecek 10 Sebep

Bildiğiniz gibi geçen hafta Gezimanya.com ve Xanadu Snow White Hotel işbirliği ile gerçekleştirilen etkinlik için Erzurum’a gittik. Harika yerler gördüm, çok şey öğrendim. Mutlaka fırsat yaratıp gitmeli. Neden mi? İşte size 10 çok geçerli sebep...

1. Yol uzak falan değil. Uçakla yalnız 1 saat 15 dakika. Yani Ege’den, Akdeniz’den birazcık uzun. Farkı anlamazsınız bile...

2. İnanılmaz uçak promosyanları var. Biraz araştırınca diğer tatil yörelerinden çok daha hesaplıya geliyor.

3. Kayak otelleri ve pistleri muhteşem; bunu Xanadu Snow White Otel için söylüyorum. Uludağ’dan çok ucuza, çok kaliteli pistlerde nefis bir kayak deneyimi yaşayabilirsiniz (kendi lifti ve kendi pistleri var).

4. Kaymak şart değil. Otel çok şık ve konforlu. Muhteşem bir "spa"sı var. Dışarıda karlar altındaki muhteşem Erzurum’a bakarak enfes havuzunda yüzebilir, misler gibi kokan hamamlarında miss olabilirsiniz.

5. Çocuk oyun odasından tutun da leziz yemeklerine, konforlu odalarına ve sizi mıknatıs gibi kendine çeken şömine başına doyamayacaksınız.

6. Xanadu Snow White Hotel şehir merkezine çok yakın. İstediğiniz an bir taksiyle Erzurum’a inip şehri keşfedebilirsiniz.

7. Çifte Minareler, Tabyalar, Nene Hatun Türbesi, Üç Kümbetler, şahane Yakutiye Medresesi ve tabii Erzurum Kongre Binası unutulmayacak güzellikte.

8. Tarihi Oltu Taşı Çarşısı ve Erzurum Arkeoloji Müzesi'ni asla göz ardı etmeyin. Bileklerinizde ve belleklerinizde kalıcı hatıralar bırakacak.

9. Cağ kebabını ve kadayıf dolmasını vatanında yemek bir başka lezzet. Üstüne çayınızı kıtlama içmeyi ihmal etmeyin.

10. Sokakta insanlarla tanışın. Hiçbir terör olayına geçit vermemiş, senenin 9 ayı karla kışla ve yoklukla mücadele eden, sert temiz kalpli, fakir olsa da çalışkan ve mağrur dadaşlarla hasbıhal edin. Kışın ve yokluğun tüm yükünü çeken teyzelerle sohbet edin. Şu İstanbul kasınçlığını bir kenara bırakın, güler yüzleriyle size merakla bakan çocuklarla sokak arasında kızak kayın. Unuttuğunuz gerçek duyguları ve samimiyeti hatırlayacaksınız.

document.write("");

Pınar Bulut

Gezmeye bahane arayan, sebep yoksa icat çıkartan, yol olmazsa gökyüzüne merdiven dayayan, sineğin yağını hesaplayıp sırf gezme olsun diye öküz altında buzağı arayanların sayfası.