BİRBİRİNDEN GÜZEL FOTOĞRAFLARLA CAPE TOWN GEZİSİ

"Benim Objektifimden" adını koyduğum fotoğraf serilerimde geleneksel olarak her ay bir şehrin ya da ülkenin fotoğraflarını yayınlamaya devam ediyorum. 2014 yılı Aralık ayının ilk gününe girdiğimizde ise sırada Cape Town var.

Cape Town şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Otel yerine ev kiralamak isterseniz Two Door Cottage, Greenpoint Guesthouse, Florine's Home Accommodation güzel bir seçim olacaktır. Bunlardan en iyileri Constantia Garden Suites, Loader A, Anna's Place. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Southern Sun The Cullinan, Ocean Breeze - Sunset Beach, Lazy Days Apartments - Cape Town gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Kimbo Lodge Backpackers, Anzac Backpackers, Riverlodge Backpackers tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Cape Town aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Güney Afrika Cumhuriyeti'nin ikinci başkenti olarak da bilinen Cape Town'a ait fotoğraflar gerçekten her zaman favorilerim arasında yerini alıyor. Zengin doğası, vahşi yaşamı ve tarihi önemi ile harika bir şehir burası. Şimdiye kadar ayrılırken üzüldüğüm, her dakikasını çok severek yaşadığım bir yer olduğu muhakkak. Benim Cape Town’u ne kadar çok sevdiğimin sebebini ise fotoğraflar fazlasıyla dile getiriyor.

Masa Dağı, V & Alfred Limanı, Bo Kaap Mahallesi, Lions Head, Afrika Penguenleri'nin yaşam alanı Boulders Beach, Akila Vahşi Yaşam Safari Parkı, Ümit Burnu, Hout Bay, Fok adası Seal Island, Kirstenbosch Şarap Çiftlikleri, yerli halkın girilemeyen mahallesi Township, gece hayatının tek adresi Long Street ve Greenmarket ile Cape Town mükemmel bir şehir.

Haydi hep birlikte izleyelim. Benim Objektifimden Cape Town... İyi Seyirler...

Cape Town bölgesine uygun ulaşım yollarından biri de havayolu. En uygun fiyatlı uçak biletlerini görmek için tıklayın

Cape Town

Cape Town-4
Masa Dağı etekleri

Cape Town-5
Masa Dağı'ndan bakarken ricam üzerine bir fotoğrafım oldu nihayet ; )

Cape Town-6

Cape Town-11
Boulders Beach

Cape Town-12
Uyuyan güzel... Buz gibi Atlantik Okyanusu ve güneşlenme zamanı...

Cape Town-13
Chapsman Peaks'ten Hout Bay Manzarası

Cape Town-14
Seal Island ve Foklar

Cape Town-15
Seninle oynamayı çok isterdim ama kendime güvenim yok

Cape Town-16
Güney Afrikalı Müslümanların renkli evleri ile ünlü mahallesi BO KAAP

Cape Town-17
Bo Kaap

Cape Town-18
Bo Kaap gençleri... Çok sevimli ve sıcakklanlı insanlar...

Cape Town-19
Signal Hill'de kendi kendime tripod ile çekim : ) Selfinin bir başka hali : )

Cape Town-20
Ümit Burnu... Olmazsa olmazlardan...

Cape Town-21
Ümit Burnu hatırası... Güney Kore'den yol arkadaşım...

Cape Town-22
Akila Safari Park... Afrika'ya geldik safarisiz olmaz.

Cape Town-23
Gergin Aile : )

Cape Town-24
Tamam tamaamm sadece bir kare aldım gidiyorum : )

Cape Town-25
Zulu Kabilesi... Dans gösterisi esnasında bir karem olsun tabii

Cape Town-26
Bir ilköğretim okulunu ziyaret etmekte farklı oldu. Bu kadar masum olduklarına bakmayın 5 dakika sonra hepsi tepemde idi ; ) cin gibiler maşaallah.

Cape Town-27
Ümit Burnu Babunları... Çetesi desek de olur ; )

Cape Town-28
İlk defa gördüğüm bir tür

Cape Town-29
Kelebeksiz olmaz. Kirstenbosch Botanik Bahçesi'nde yakaladım.

Cape Town-30
I Love Cape Town... I Love Africa...

UFUK AKKUŞ

Gezgin, Fotoğrafçı 1977 Karabük doğumlu, Safranbolu da yaşıyor.. Mesleğini çok seven bir sigortacı. Hayallerinin peşinden düştü yollara. Farklı kültürleri tanımayı çok seviyor. Gittiği ülkelerde şehirlerin gece fotoğraflarını çekmek en büyük tutkusu. Özellikle doğa fotoğrafları çok önemli onun için ve Kelebek fotoğrafları olmazsa...