Zürih Gezi Notları

Rüya Gibi Bir Yolculuk: Bernina Express
Sevim GüzelSevim Güzel11.10.2019

Günaydın Tünaydın İyi Akşamlar :) Dünyanın her neresindeyseniz...Uzun süredir yapmayı planladığım ancak bir türlü denk gelmeyen bu tren yolculuğunu yapmaya 10 gün kala karar verdim.Öncelikle belirtmek isterim ki benim…

​Zürih: Eteklerinde Sustuğum Dağlar
Nezahat GöçmenNezahat GöçmenBronz Yazar06.02.2017

“Bekle beni Heidi” yanına geliyorum dedim. Çocukluğumda,  beni derinden etkileyen, her çizgi filmini izlediğimde Heidi’nin öyküsünün geçtiği Alp Dağları'na gitmek için can atıyordum.  Bu ülkeyi görmek, Alp Dağları'nda…

Hurlimann Termal Banyoları: Zürih
GezginAnneGezginAnne06.02.2017

Yağmurlu bir günde, şehirde yapılacak en güzel şeylerden biri müze gezmek değildir. Termal banyoları ünlüyse o şehrin, çocukları da alıp spa keyfi yapmaktır...

Interrail - Avrupa Gezisi: Zürih
Bilge-ŞefikBilge-Şefik21.01.2017

Yolun sonuna geldik… Interrail ile Avrupa seyahatimizin son noktası olan Zürih’teyiz. Kapanışı İsviçre’nin en büyük şehri ile yapıyoruz. Kent, Zürih Gölü’nün kıyısında Alp Dağları’nın yakınında kurulmuş. Eğer Zürih’ten…

Zürih: Paha Biçilmez Bernina Express
Ezgi DemiralpEzgi Demiralp30.09.2016

Bir belgeselde görmemle başladı Bernina rüyası. Gitmeliyim dedim, muhakkak binmeliyim bu trene. Kısa bir araştırmadan sonra hemen çıkardım rotayı, birkaç arkadaşıma söyledim. En sonunda bir de baktım ki Paris'ten ve…

Birkaç Saatte Zürih
TUĞÇE YILMAZTUĞÇE YILMAZEditör12.05.2016

Ülkenin en büyük Havalimanı Zürih-Klonten’e ülkenin giriş kapısı da diyebiliriz. Türk Hava Yolları'nın Zürih'e haftanın her günü 4 sefer karşılıklı uçuşu bulunmakta.Uçuş süresi ise yaklaşık 2 saat 55 dakika. 1953…

Avrupa'nın En Pahalı Ülkesi: İsviçre
sinemissttsinemisstt18.11.2015

Bayram tatilinde değerlendirebileceğimiz bir yere gidelim dedik ve İsviçre'yi seçtik. Zürih, Bern ve Cenevre yaptık. İyi mi yaptık bilmiyorum. Çünkü Euro'nun tavan yaptığı dönemde Avrupa'nın en pahalı ülkesine gitmek…

Zürih'e Gitmemeniz İçin 8 Neden
NachnuchNachnuch03.11.2015

Zürih gezimi tamamladım ve bu sefer farklı bir içerik ile gördüklerimi anlatmak istedim. İşte Zürih'i ziyaret etmemek için 8 neden:1 - Gezinizden döndüğünüzde sizi bekleyen arabanızdan soğumak istemiyorsanız, Zürih…

Zürih'te Bir Gün
UFUK AKKUŞUFUK AKKUŞGold Yazar31.08.2015

Şöyle şu meşhur İsviçre bankalarındaki paralarımı kontrol etmek için bir Zürih yapıyım dedim belki adıma bir hesap mesap yüklü bir para vardır, kim bilir!!! Diyecem ama nerede bende o şans! Ya aslında Milano, Como Gölü…

İsviçre Alplerinde Farklı Bir Deneyim
UFUK AKKUŞUFUK AKKUŞGold Yazar04.08.2015

Neredeyse İsviçre seyahatimden döneli 1 ay oldu ama ben hala İsviçre seyahatimle ilgili tek bir satır bile yazmadım. Hadi bir şeyler karalıyım diyorum nereden başlayacağım onu bile bilmiyorum. Galiba yazı yazmak için…

Paranın Pul Olduğu Şehir: Zürih
ÖZLEM YILDIRIMÖZLEM YILDIRIM09.03.2015

Uzun bir aranın ardından seyahat edeyim dedim ve küçük bir hata yapıp Zürih'e gittim... Aman öyle küçük filan dediğime bakmayın basbayağı büyük hataymış : ) Neyse efendim yeni yer görmek iyidir (tekrar gider misin…

Zürih ile Aramızdaki “Saat” Farkı
Onur AtaoğluOnur Ataoğlu25.12.2014

Kuş Donduran Ayazda Zürih TuruGitmeden önce beni uyarmışlardı. Zürih bu, Avrupa’nın en pahalı şehri, finans ve “özel” bankacılık merkezi, lüksün anavatanı... Bir saat almak istesen 450,000 dolar; yolda omzuna çarptığın…