Halfeti Gezi Notları

Yükselen Güneydoğu: Halfeti
nevinsalmannevinsalmanGold Yazar11.10.2017

Urfa’da her günümüzü dopdolu geçirdikten sonra, yapılacak, görülecek birçok şeyi ardımızda bırakarak Gaziantep’e doğru yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde bulunan ve hepimizin çok sevdiği Halfeti’ye bir kez daha uğramadan…

Kayıp Şehir Halfeti
Pınar BaşPınar Baş09.11.2016

Halfeti, Şanlıurfa’nın batısında kalan Fırat Nehri kenarında kurulmuş şirin mi şirin bir yerleşim yeri. Ayrıca ülkemizin en yeni Cittaslow (sakin şehir) üyesi.

​Sulara Gömülü Kent: Halfeti
TUĞÇE YILMAZTUĞÇE YILMAZEditör18.10.2016

Gaziantep’e kadar gelip Halfeti’yi ziyaret etmeden olmaz dedik ve Gaziantep’teki son günümüzü Halfeti’ye ayırdık.

Batık Şehir Halfeti
Gülçin Kaymak SağkolGülçin Kaymak SağkolSilver Yazar18.08.2015

Türkiye'nin en yeni sakin şehri, Şanlıurfa'nın Halfeti ilçesi. Fırat nehri kıyısında, medeniyetin doğduğu topraklarda yer alan Halfeti çok sayıda tarihi eser barındırıyor.

Tadında Gezelim: Halfeti
H. OĞUZ ESENH. OĞUZ ESENGold Yazar17.08.2015

Tadında gezelim diyoruz ve tadarak geziyoruz. Öyle bugünü de idare edelim, Allah’a şükür bugün de karnımız doydu demek yok. Madem geziyoruz, artık yerel tatlara da bakacak ve lezzetleri keşfedeceğiz.

Halfeti'de Gezilecek ve Görülecek Yerler
ERDAL TOPALERDAL TOPAL27.04.2015

Rotamıza Antep'ten başladık ve Gaziantep'te 1 gece konakladıktan sonra rotamızı Karagül diyarı, saklı kent Halfeti'ye çeviriyoruz. GaziantepHalfeti arası 100 km ve 1,5 saat civarı yol gidiyorsun. Gaziantep-Şanlıurfa…

Kayıp Kent Halfeti
serap selçukserap selçukGold Yazar03.03.2015

Uzun bir yolculuk sonrasında varıyoruz, ''Kayıp Şehre'', Halfeti'ye. Bereketli topraklarını Fırat’a teslim etmiş hüzünlü bir şehre... Geçmişinin izlerini suyun örttüğü, üstte geleceğe dimdik durmaya çalışan ''Kayıp…

Sakinlik ve Huzur: Halfeti
Mehtap UşunMehtap Uşun20.02.2014

Gaziantep'ten Urfa'ya geçmeden önce Halfeti'ye mutlaka uğramak istiyordum. Gezi planımı da bu şekilde yapmıştım. Ancak Halfeti otobüs güzergâhının dışında kaldığı için yolda bir yerde inip oraya geçsem, elimde valizle …

Halfeti'nin Siyah Gülleri
HASAN MAHİR29.11.2013

Fırat bazen hayat olmuş geçtiği topraklara, Bazen hüzün bırakmış arkasından. Türküler Fırat’a karışmış. Düğünler Fırat akşamlarının günbatımında coşkuya ulaşmış Ağıtlarını suya vermiş Fırat sevdalıları. Bazen Fırat’tan…