Afrika Gezi Notları

Birbirinden Güzel Fotoğraflarla Cape Town Gezisi
UFUK AKKUŞUFUK AKKUŞ Gold Yazar 25.03.2020

"Benim Objektifimden" adını koyduğum fotoğraf serilerimde geleneksel olarak her ay bir şehrin ya da ülkenin fotoğraflarını yayınlamaya devam ediyorum. Şimdi ise sırada Cape Town var. Güney Afrika Cumhuriyeti'nin ikinci…

Yağmur Altında Masai Mara ve Nehri Kıyısında Yürüyüş
TUĞÇE YILMAZTUĞÇE YILMAZ Editör 24.03.2020

Masai Mara’daki son günümüz. Sabah erken saatlerden öğle saatlerine kadar tekrar safari yapacağız. Ardından da Nairobi’ye doğru hareket edeceğiz. Safaride ilk olarak timsah görebilmek ümidiyle...Safaride ilk olarak…

Gelgitle Güzelleşen Ada: Zanzibar
Kemal OzelKemal Ozel Bronz Yazar 04.03.2020

Zanzibar’ın merkezi Stone Town’daki turumuzdan sonra, adanın en kuzeyinde bulunan ve Zanzibar’ın en güzel plajlarının olduğu Nungwi bölgesine yaklaşık 1 saatlik yolculuğumuzun ardından varıyoruz.

Gökkuşağı Şehir: Marakeş
haydigeziyoruzhaydigeziyoruz Gold Yazar 23.04.2019

Fas gezimizin son durağı Marrakech. Fas'ın gördüğümüz tüm şehirleri içerisinde en sevdiğimiz ve kaldığımız iki gün içerisinde gezmeye doyamadığımız ve hem de tamamını göremediğimiz bir şehir. Şehirde ne ararsanız…

Fes
haydigeziyoruzhaydigeziyoruz Gold Yazar 19.04.2019

Geçmişte Fas ülkesine başkentlik yapmış ve bugün de ülkenin 3. büyük şehre Fes'teyiz. Fes elbette bize yabancı gelmeyen bir kelime , isterseniz oradan başlayalım.

Rabat
haydigeziyoruzhaydigeziyoruz Gold Yazar 17.04.2019

Casablanca'dan başlayan Fas turumuz, başkent Rabat ile devam ediyor. Bağımsızlığını ilan ettiği 1955 yılından beri ülkeye başkentlik yapan Rabat, beyaz şehir ünvanı ile de anılıyor.Ulaşım ve gezilecek yerleri anlatmadan…

Casablanca
haydigeziyoruzhaydigeziyoruz Gold Yazar 15.04.2019

Farklı coğrafyalar, farklı kültürler görme arzumuzun bize işaret ettiği ülke bu kez Fas. Yaptığımız araştırma ile tercihimizin doğru olduğunu ama gezimizi 1-2 şehir ile sınırlandırırsak yanlış yapacağımızı anladık. Bir…

Sudan Hartum Gezi Yazısı
misssengulmisssengul 24.12.2018

Sudan - Hartum'a Başlangıç

Harikalar Diyarı Fas'ın Renk Cümbüşlü Şehri Marakeş
SEMRA KADAİFÇİOĞLU YEŞİLSEMRA KADAİFÇİ… Silver Yazar 01.12.2018

Bu şehri tek bir kelime ile anlatmak isterdim, ama ne mümkün? Çünkü;

Mısır Günlükleri - Luksor 5. Gün
Erkan KulaksızErkan Kulaksız 15.03.2018

Sabah 06.00 gibi Luksor otobüs durağında indim. Durak, tren istasyonuna çok yakın. Trene güvenip onunla gelseydim yine aynı yerde inecekmişim ama kim bilir ne zaman. Vakit sıkıntınız yoksa ve bilet bulabilirseniz treni…

Mısır Günlükleri - Kahire 4. Gün
Erkan KulaksızErkan Kulaksız 11.03.2018

Sabah 08.30 gibi kalktım Piramit bölgesinin kenarından geçen caddeye yürüyüp Uber’den araba çağırdım. 10 dakika sonra bir araç geldi ve Giza Hayvanat Bahçesi’ne gittik. Mesafe yaklaşık 9 kilometreydi ama trafik…