Amsterdam Gezi Notları

Ajax Taraftarının Mabedi Amsterdam Arena - Johan Cruyff Arena
Burak ZihniBurak Zihni17.01.2019

Küçük yaşta halamın Hollanda'dan getirdiği Ajax formasıyla başladı aslında hikaye.

İki Günlük Hollanda Gezisi
Fatma Başoğlu KarayakaFatma Başoğlu …Gezgin08.10.2018

Ağustos ayında 8 günlük çıkmış olduğumuz Avrupa gezisinin 2 gecesini Amsterdam’da geçirdik. İstanbul’dan 3 saatlik bir uçuşla Amsterdam Schiphol Havaalanı’na indik. Havaalanı içerisinde metro var ve direkt şehir…

Özgürlüğün Başkenti: Amsterdam
Serhat ÇelebioğluSerhat ÇelebioğluSilver Yazar28.10.2017

Amsterdam, Avrupa’nın en çok turist çeken şehirlerinden biri. Bana göre ise eğlenmeyi ve yaşamayı bilen insanların şehri.Yazıma başlamadan önce şunu ifade etmemde fayda var. Lütfen Amsterdam'a bir turun parçası olarak…

Amsterdam, Berlin ve Prag Gezimiz
onuronur22.09.2017

AmsterdamBüyük şehirlere varınca bir tura dahil değilseniz mutlaka günlük ulaşım kartı alın derim, biz bu gezimizde de öyle yaptık, çok daha ekonomik oldu. Hollanda’ya sabah saatlerinde vardık ve otelimize çok yakın…

Interrail-Avrupa Gezisi: Amsterdam
Aslı ErtemAslı Ertem28.11.2016

Çiçeklerle renklendirilmiş köprüleri, ağaçlarla bezenmiş kanalları, tekne evleri, butik mağazaları, renkli gece hayatı, müzeleri, güler yüzlü insanları ve çılgın bisiklet sürücüleriyle Avrupa’nın en keyifli şehri olsa…

Rengarenk Bir Şehir: Amsterdam
Gonca KayaGonca Kaya17.11.2016

Birçok kültürü içinde barındıran, özgürlüklerin şehri adlandırılmasını sonuna kadar hak eden Hollanda’nın başkenti Amsterdam, eminim ki gezmeyi seven herkesin merak ettiği, gitmek istediği ve gidilecek yerler listesinde…

A'dan Z'ye Amsterdam
Ezgi KurtuluşEzgi Kurtuluş20.08.2016

Bir kenti her şeyiyle anlatmak, yaşamak oldukça zor. Kısa süreli seyahatlerimizde de amacımız yerel kültürü bütün yönleriyle tadabilmek. Her dilde her bünyede başkadır, harfler de yetersiz kalır ama benim Amsterdam…

Kanallarıyla Ünlü Şehir Amsterdam
GezigurmesiGezigurmesiBronz Yazar16.05.2016

Kopenhag şehir turumdan sonra yönümü batıya, Hollanda’nın başkenti Amsterdam’a çeviriyorum. İçimdeki gezme aşkını tutamayınca böyle oluyor. Gerçi tutmaya da pek niyetim yok. Farklı kültürler, farklı şehirler, farklı…

Kurabiye Evleriyle Bir Amsterdam Masalı
Gülderen BaşkanGülderen BaşkanBronz Yazar11.05.2016

Amsterdam..Uzun süredir aklımdaki, hayalimdeki şehir..Gitmeyi birçok kez planlamama rağmen, eş durumundan farklı ülkeleri önceliğe aldık hep.Ama sonunda başardım. Kanallarını, kurabiye evlerini görme şansı yakaladım.

Amsterdam Gezi Rehberi ve Rijksmuseum
Esra TürkalEsra TürkalSilver Yazar08.03.2016

Brüksel sonrasında rotamızı Hollanda’ya çevirdik. Bardaktan boşanırcasına yağmurun yağdığı sokakların toprak koktuğu o gün yola koyulduk.

Tekne Evde Bohem Günler - Amsterdam

Amsterdam tek başına bir maskeli balo gibidir. Her seferinde farklı yüzüyle karşılar. Bazen tutar elimden şık bir akşam yemeği yedirir, ardından klasik müzik konserine götürür. Kimi gün bisiklete bindirir, soluk soluğa…

Bütün Günahlarıyla 10 Günde Amsterdam

Herkese merhaba, öncelikle ilk gezi yazımı okuduğunuzu söylemeliyim. Sizin için yararlı olacağına inandığım yaşadıklarımı anlatacağım. Amsterdam'a ilk kez 2013'te gittim ve daha sonra 2016'ya girdiğimizde yılbaşı…