FULYA EROKYAR

FULYA EROKYAR / Gezi Notları

Rüzgârı, Sokakları, Taş Evleri, Denizi ile Harika Gökçeada
FULYA EROKYARFULYA EROKYAR10 yıl ago

Gökçeada - Temmuz 2013 Gece 02.30’da çıktık yollara… Yolda karışık ama öyle böyle karışık değil, karmakarışık bir cd dinlediğimizden, yolların nasıl geçtiğini bile anlamadık. Mehtabın batışını, güneşin doğuşunu, ayçiçek…

Büyüleyici ve Bir O Kadar Da Ürkütücü: Zanzibar
FULYA EROKYARFULYA EROKYAR10 yıl 1 ay ago

TK0603 ile 19.00’da İstanbul’dan hareket ile 7 saatte ulaştık Darüsselam’a. TK’nın yine muhteşem hizmeti ile boş olan uçakta rahat rahat yayılmanın da etkisi ile yolculuğumuz çok iyi geçti. Şu anda hiç de konforlu…

Bangalore, Beni Kalbimin En Derinlerinden Vurdun
FULYA EROKYARFULYA EROKYAR10 yıl 4 ay ago

Ah Hindistan… Kalbim sende , bedenim burada.. Kendime gelemiyorum bir türlü, döndüm döneli. Nasıl bir büyü ki, İstanbul’daki ilk günümde büyü bozulacak korkumdan evden bile çıkamadım. Fotoğraflarım ile baharatlarım ile…

Hindistan'da, Ahmedabad'dayım

Bangalore’den Ahmedabad’a uçtuktan sonra sorunsuz rahat bir yolculuğun ardından Royal Orchid oteldeyim. Hem de tek başıma. Geceyi son derece rahat geçiriyorum. Konforlu ve güzel bir otel. Sabah olduğunda, bir an önce…

Bir Aşk Adası: Girit
FULYA EROKYARFULYA EROKYAR10 yıl 4 ay ago

Saat 16.00 uçağını bekliyoruz, Garanti Lounge DA .. Beklemenin sıkıcı olmadığı tek yer havaalanı herhalde…İnanılmaz renkli bir dünya var burada. Tüm dünyadan  bir çok nedenle oradan oraya giden insanlar.. Kimi mutlu,…