Saklı Kalmış Cennet Belde Kalkan

Kalkan Antalya'nın batısında yer alan Kaş'a bağlı bir turistik beldedir. Geçen yıl arkadaş tavsiyesi ile Kalkan'da kısa bir tatil yapma imkanı buldum. Yemyeşil doğası, turkuaz mavisi denizi ile sizleri alıp masal diyarlarına götüren bir belde Kalkan. Antalya ve çok popüler tatil beldelerinde senelerdir tatil yapan biri olarak Kalkan'ı geçen seneye kadar bilmemek üzüntü yarattı doğrusu. Ben yurtdışı hayelleri olan biri değilim. Ülkemin daha görmediğim onca bölgesi var çünkü belki ileriki yıllarda bir asya seyahati yapabilirim.Kalkan tatilinde yepyeni bir konaklama türü ile tanıştım. Zaten pansiyon ve kamping gibi bir çok işimi kendimin yaptığı seyahatleri çok seven biriyim.

Yepyeni konaklama türü olan villa tatili benim gibi mutfağına aşık sessiz tatilleri sevenler için mükemmel bir çözümdür. Müstakil olan villalarda oldukça lüks şekilde dizayn edilmiş bir konfor içinde mükemmel 7 gün geçirdim. Konforlu yataklarında denizin maviliğinde güne gözlerimi açarak kahvaltıdan önce havuzumun keyfini çıkardığım unutulmaz bir tatil deneyimi oldu. Bu villalar Kalkan'ın bir çok köyünde konumlanmış durumda. Kalkan plajına yakın mesafedeki bir villada 5 arkadaşım ile keyifli bir tatil yaptık.Kalkan kiralık villa bakımından epey ilerlemiş durumda. Bunun yanında hostel, pansiyon gibi bir çok konaklama seçeneği de bulunuyor. Kalkan tatiline gidecek arkadaşlar için yepyeni bir konaklama türünden kısaca bahsettim.