Urfa'da Ne Çok Yemek Yedik

Kalabalık arkadaş grubumuzla Peygamberler diyarı Şanlıurfa'ya hafta sonu için gezmeye gittik. Tam 9 kişiydik. Uçaktan sonra 2 araba kiralayıp düştük yollara... İlk defa Kahramanmaraş'ın doğusuna gitmiş oldum. Urfa'yı ben çok sevdim, özellikle de yemeklerini.

Uçaktan iner inmez kahvaltı için Halfeti'ye geçtik, sonrasında ise tekne gezisi... Her yer sular altında kalmış. Doğa güzel, huzur verici. Halfeti'den sonra öğle yemeği ve baklava yemek için Antep'e geçtik. Akşama sıra gecesine gidecek olmamıza rağmen o baklavaları yememiz gerekiyordu.

Sıra gecesinde neler var merak edenler var ise, içki yok ordan başlayabilirim. Müzikler çok güzel, türküler, uzun havalar, oyun havaları hepsi var. Unutmadan, çiğ köfte yemekten sonra geldi. Biz şaşırdık, neredeyse nerde bu çiğ köfte diye isyan edecektik. Tatlı ve Mırra (sert kahve umarım adını doğru yazmışımdır) ile gece bitiyor.

Ertesi gün Balıklı Göl'ü ve Göbekli Tepe'yi görmeye gittik. Küçük bir bilgi Göbekli Tepe`ye servisle çıkıyorsunuz (kalıntıları görmeye). Arabanızı bırakıp servise geçiyorsunuz). Bir daha gider miyim? Özel bir organizasyon olmazsa büyük ihtimalle gitmem. Yedik-içtik-gördük döndük. Hatta o kadar yedik ki arkadaşım zehirlendi, o yüzden dönüş yolundan hiç bahsedemeyeceğim.

Nur Emirleroglu

Pozitif enerji,spor,sağlık,gezi... Uzun uzun seyahatlerimi anlatmak istemiyorum, istediğim minik notlar vermek ve şehrin enerjisini yansıtmak.