Avrupa

Varşova’nın İlginç Müzeleri - 2 - Varşova Hayvanat Bahçesi Müzesi
Gold Yazar
Bir uçak yolculuğu sırasında ‘Zookeeper’s Wife’ filmine denk geldim. Olayın Varşova Hayvanat Bahçesi'nde geçtiğini anlayınca, Varşova’da yaşadığım için elimde olmaksızın seyret butonuna...
Datça Badem Çiçeği Festivali
Bronz Yazar
Güneybatı Anadolu’nun en ucunda yer alan, bir tarafında Akdeniz’in diğer tarafında Ege Denizi’nin bulunduğu bir yarımada olan Datça, coğrafi özelliği sebebiyle Anadolu’da baharı ilk yaşayan...

(Bar)selona: Gidilmesi Gereken 10 Bar
user-image
Editör
Barselona’yı çok seviyoruz. Gidenler, şehrin enerjisini ve insanı nasıl mutlu ettiğini anlata anlata bitiremiyor. Ben de o insanlardanım, 2016’da Barselona’da altı ay geçirdikten sonra oraya...
Antik Şehir, Roma
silver lining
Avrupa’nın hareketli ve cıvıl cıvıl şehirlerinden biri olan, çizmenin kuzeyine, İtalya’nın başkentine doğru, İstanbul’dan sonra yedi tepe üzerine kurulmuş diyebileceğimiz bir şehre, Roma’ya...

Masal Şehri Prag’da 4 gün - 2
silver lining
Prag’da üçüncü günümüzde, güne hayvanat bahçesine giderek başladık. Mustek durağından B sarı hat kullanıp Florence durağında indik ve kırmızı hatta geçiş yaptık, buradan da Nadrasi...
Masal Şehri Prag’da 4 Gün
silver lining
Simyacılar Kenti, Büyücüler Şehri, Güzel Manzaralar Kenti, Açık Hava Müzesi, 100 Kuleli Kent, Altın Kent, Biblo Şehir gibi çok sayıda isme sahip olan Prag, asıl ismini Praha kelimesinden...

Varşova'nın İlginç Müzeleri - 1 : Polin ve Neon
Gold Yazar
Kısa seyahatlerde çoğu zaman müzeleri gezmek zor olabiliyor ama bir kültürü anlayabilmek için bunlardan önemli birkaçını görmek bence şart. Varşova, kültür zengini bir doğu Avrupa şehri....
Tur otobüsüyle Selanik - Halkidiki - Thassos
Bir Instagram hesabının yaptığı 2 kişilik Selanik turu çekilişi kız arkadaşıma çıktı. Turla gezmeye çok karşı olmama rağmen hayatımda 2. kere tura katıldım. İlki de pasaport yarışma...

Kuzeyin Puslu Kraliçesi
Gezgin
Piemonte bölgesinin merkezi olan Torino’ya nisan ayında geldik (Biz şehre THY'nin başlattığı İstanbul çıkışlı doğrudan uçuş ile gelmiştik. Sonradan bu seferler kaldırıldı. Ancak Torino’ya...
Türkiye’de Kayak İçin Butik Bir Alternatif: Davraz
Sömestr geldi bile. Kayak merkezleri bu eğlenceli kış sporunu öğrenmek için can atan minikler, onların aileleri ve hem eğlence hem de sporla tatil yapmak isteyen üniversite öğrencileriyle...