Sultan Sarı

Sultan Sarı / Gezi Notları

İtalya'da Son Günüm, Milano Gezisi
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar6 yıl 7 ay ago

Milano’ya geldiğimizde vakit oldukça geç olmuştu: Saat 22.50. Garda, İnfo arayarak boşuna dolandım durdum.

Marsilya Gezi Günlüğü
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar6 yıl 8 ay ago

Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan 22.35’te kalkan uçak ile, 3-3,5 saat süren bir yolculuktan sonra Türkiye saati ile gece 2'de Marsilya’daydık. O saatte şehre gitmek için herhangi bir toplu ulaşım aracı yok. Taksi desen…

Provence Connection'la Luberon Köyleri
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar7 yıl 1 ay ago

Bugün “Luberon’da Bir Gün-Luberon in a Day” turundayız (89 Euro). Marsilya’ya oldukça yakın olan Luberon Bölgesi'ndeki köyleri dolaşacağız. Denizden biraz yüksek olan bu bölge dağlarla çevrili bir platodur. Üzüm bağları…

Lavantanın İzinde: Provence Bölgesi

2015 yılı haziran ayında Marsilya’ya yaptığım gezi kapsamında Canabier Caddesi’ndeki turizm bürosundan (http://www.marseille-tourisme.com/en/) Gabrielle’in yardımlarıyla Provence bölgesinde günübirlik turlar yaptım.…

Aıx-En Provence'ta Bir Gün
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar7 yıl 1 ay ago

2015 yılı Haziran ayında bir gün, Marsilya St. Charles Tren Garı’ndan hareket eden 09.23 treni ile Aix-en Provence’a gittim. Bilet gidiş dönüş 16 Euro tuttu. Saat 10.00’a doğru Gare Routière’deydik. Bu tren yolculuğu…

Budapeşte Günlüğü

2015 yılı Kasım ayında aldığım hesaplı kampanya bileti ile Macaristan’ın başkenti Budapeşte’ye 3 günlük bir gezi yaptım. Tabii gitmeden önce Gezimanya sitesi ve Pegasus Çok Gezenler Klubü’nün yazılarından epey bir bilgi…

Manzaralı Trenle Marsilya'dan Milano'ya
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar8 yıl 4 ay ago

Bu yılın Haziran ayında Marsilya’dan trenle Milano’ya geçtim. İnternetten yaptığım araştırmalar sırasında denk gelen ve hesaplı olduğu için satın aldığım biletle yaptığım bu seyahat manzaraları ile beni büyüledi ve bu…

Bhaktapur ve Patan Şehirlerinde Bir Gezinti
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar8 yıl 5 ay ago

Katmandu’dan 12-15 km uzaklıktaki Bhaktapur’a doğru yol alıyoruz. Söylenene göre kolaylıkla ilerliyoruz. Çünkü bugün genel grev varmış. Bu trafik yok manasına geliyor. Yollarda eli sopalı gençler var. Araçların önünü…

Saraybosna'da 4 Gün: Saraybosna Günlüğü

27.07.2014 tarihinde yerel saatle 8.15’te Saraybosna’ya indik (Türkiye’den 1 saat geri). İlk işimiz havaalanından Bosna-Hersek Markı (BAM-Konvertible Mark) almak oldu. Ardından bizi bekleyen servisimize binip kısa…

Marakeş'te Bir Gün
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar8 yıl 6 ay ago

Oldukça erken kalkıp Kazablanka’dan 07.15’te yola çıktık. İstikamet Marakeş… Heyecanlıyım. Belki adından dolayı… Çünkü son derece gizemli, egzotik, otantik bir atmosferi çağrıştırıyor.Berberi dilinde “mur(n)akush”…

Hitit Kentlerinde Bir Gün: Çorum

Hattuşaş, gizemli Hitit Uygarlığı'nın başkentidir. M.Ö. 17- 13. yüzyıllar arasında başkent olarak tarih sahnesinde yer almış bu şehirden kalanlar 1986 yılında UNESCO Dünya Mirası Listesine alınmıştır.Çorum'un Boğazkale…

Kapuzbaşı Şelaleleri: Kayseri
Sultan SarıSultan SarıBronz Yazar8 yıl 6 ay ago

Ağustos ayının bir Pazar gününün ilk saatlerinde Ankara’dan yola çıkıp sabahın ilk ışıklarıyla Kayseri'nin Yahyalı ilçesine ulaştık. Denizden 1210 metre yüksekliğindeki Yahyalı’da hemen hissedilen o serin yayla havasını…