DUBAİ VE ÇÖL SAFARİSİ

Ölmeden önce yapılması gereken aktivitelerden birini gerçekleştirmek için otelimizde bekliyoruz. Birazdan 4X4 jipler çöl safarisi için bizi almaya gelecekler. Dubai'ye tur ile geldiyseniz firmanız aracılığı ile (80-90 $) ya da hemen tüm otellerde bulunan aktivasyon masaları aracılığı ile (50-60 $) safariye katılabilirsiniz. 6 kişilik araçlarımıza biniyoruz ve yol almaya başlıyoruz. Çöle doğru giderken Dubai silüeti dikkatimizi çekiyor ve bir süre sonra tüm araçların mola yerine geliyoruz.

Dubai

Dubai-1

Moladan sonra çöle giriş yapıyoruz, diğer araçları beklerken biz de kuma ilk kez dokunuyoruz. Dikkatimizi çeken kumun hiç ayaklarımızı yakmadığı oluyor. Tüm araçlar toplandığında ise 20-30 dakika süren safarimiz başlıyor ve unutulmaz anlar yaşanıyor.

Dubai bölgesine uygun ulaşım yollarından biri de havayolu. En uygun fiyatlı uçak biletlerini görmek için tıklayın

Dubai-2

Dubai-3

Bir süre sonra, çölde gün batımını seyretmek için tüm araçlar duruyor.

Dubai şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Full Sea View 3 Bedroom Apt, JBR, Aspen Chalets by Kempinski, R&H - 3BR with Sweeping Views of Downtown Dubai. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz Steigenberger Hotel - Business Bay, Renaissance Downtown Hotel, Dubai, DAMAC Maison Cour Jardin gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Zoalna Apartment, Hostel Youth, BackPacker 16 tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Dubai aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.

Dubai-4

Gün batımını büyük bir keyifle seyredip bir süre daha safariye devam ediyoruz ve kamp alanına varıyoruz. Kamp alanı dışarıdan bakınca çok güzel görünüyor. Kampın girişinde develeri görüyoruz ve binmek için can atıyoruz.

Dubai-5

Kamp alanının ortasında bir meydan, etrafında ise halılar ve oturma yerleri bulunuyor.Hint kınası yaptırmak için kadınlar kuyruğa giriyor. Eşim Hint kınası yaptırırken ben alanda ki şahinle ilgileniyorum.

Dubai-6

Dubai-7

Dubai-8

Açık büfe yemek, dansöz ve zenne şov ile gece bitiyor ve aynı araçlar ile otellerimize dönüyoruz.

Dubai-9

Diğer gezi yazılarımız için http://haydigeziyoruz.blogspot.com.tr

haydigeziyoruz

Biz Dilek ve Bora Aydoğdu, gezmeyi seven iki gezginiz. Dilek emekli öğretmen, Bora emekli askeri öğretmendir. Emekli olana kadar fırsat buldukça güzel ülkemizi gezdik, 2012 yılından beri yurt dışı gezilerimize ağırlık verdik. Gezilerimizde ana amacımız vatandaşı olduğumuz dünyayı yakından tanımak, sizlere tecrübelerimizi aktarmak ve teşvik...