BAŞKENT ANDORRA LA VELLA

102804 May 2016Gezi Notu
boray60boray60Gold Yazar04 May 201610280 Yorum

Barselona'ya kadar turla gelmişken üç saatlik bir yolculuk yaparak vergisiz alışveriş cennteri Andorra'yı görebilirsiniz.

"İlla ben de göreceğim" diyenler için söyleyelim: Buraya havayolu ile ulaşamazsınız çünkü havaalanı yok; trenle ulaşamazsınız çünkü demiryolu yok. Dolayısıyla ulaşımın en mantıklısı Barselona'dan karayolu. Eğer siz de bizim gibi İspanya gezinizi turla yapacaksanız buraya ekstra gelmek mantıklı çünkü kendim gideyim derseniz bunun tek yolu Barselona havaalanından Andorra'ya servis yapan otobüsler. Eurolines terminal B kapı önünden kalkıyor.  Tek yön 23 euro, gidiş dönüş 40 euro. Andorra ekstrasında bir de Montserrat varsa tur bizce daha mantıklı.

Andorra la Vella

Yazıya biraz keyifsiz başladık çünkü ülke biraz hayal kırıklığı oldu. Gerçi "tüm ülkenin nüfusu yaklaşık 80.000 ise ne bekliyordun?" sorusuna da cevabımız yok. Hani belki fiyatlar iyi diyeceğiz de o da kalkıp buralara gelmeye değecek cinsten değil. Biz en iyisi yazıyı kısa kesip, çektiğimiz bazı fotoğraflarla size fikir verelim.

Andorra la Vella-1

Andorra la Vella şehrinde bir çok konaklama seçeneği var. Bunlardan en iyileri Apartamento Escapada, Andorra Park Apartamentos, Andorra Park Hotel. Şehir merkezine yakın konaklamayı tercih etmek isterseniz PC Apartaments Les Feixes, Apartaments Maragall gibi otelleri tercih edebilir ya da daha ekonomik alternatifler isterseniz Apartaments Domus, Alberg la Comella, Barri Antic Hostel & Pub tesislerini deneyebilirsiniz. Bir de booking.com'un Andorra la Vella aramalarında ara sıra güzel indirimli fırsat otelleri oluyor. Onları da bu linkten takip edebilirsiniz.